تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۵۸۸۱۷
استمرار نظارت‌ بر مراکز عرضه گوشت در استان

شناسایی ۱۰۰ کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته در یاسوج + تصاویر

۴
کبنا ؛رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان از نظارت‌های بهداشتی مستمر بر مراکز عرضه ، مراکز بسته بندی گوشت قرمز و سفید و سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی با هدف نظارت بر تمامی مراحل توزیع و حمل و نقل این فرآورده‌ها پیش از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش کبنا، سیدخدارحم موسوی نژاد، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه بازدید از یکی از سردخانه های نگهداری مواد خام دامی  شهر یاسوج با اعلام این مطلب افزود: با توجه به در پیش بودن  ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و ازدیاد خرید، نگهداری و مصرف مواد پروتئینی با منشا دامی، کارشناسان دامپزشکی در تمامی شهرستان های استان علاوه بر نظارت های مستمر بر کشتارگاه، مراکز عرضه، مراکز بسته بندی گوشت قرمز و سفید، فروشگاه ها و رستوران های درون و برون شهرها  نظارت های دقیق بر سردخانه های نگهداری فرآورده‌های خام دامی را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.
وی با بیان اینکه سردخانه های موجود در شهرهای استان به دلیل حجم بالای نگهداری فرآورده‌های خام دامی از اهمیت ویژه ای در تهیه اقلام مورد نیاز هم استانی ها برخوردار هستند، افزود: این اداره با درک اهمیت موضوع، نظارت های بهداشتی خود در مراکز عرضه و سردخانه های مذکور را بصورت مستمر و روزانه اعمال می کند و کنترل کامل بر محموله های وارده و صادره از سردخانه ها دارد.
موسوی نژاد از شناسایی و ضبط قریب به ۱۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی، تاریخ منقضی دیفراست شده و فاقد هویت در بازرسی سرزده امروز کارشناسان دامپزشکی در شهر یاسوج خبر داد و گفت: هم استانی ها در مورد استمرار نظارت های بهداشتی دقیق این اداره بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خامی اطمینان خاطر داشته باشند و بعنوان بازرسان افتخاری، مراتب تخلف در این حوزه را به دامپزشکی گزارش نمایند.
وی از شهروندان خواست در زمان تهیه اقلام مورد نیاز خود، تاریخ تولید و انقضاء محصولات را کنترل و آنها را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل، مراتب را از طریق شماره تماس 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم بوده اسم نوشته بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
واسه شهر به این بزرگی چیزی نیست مساعل بزرگتری هست که پیگیری کنید
اسی
United States
.فکر کردم بمب ساختن
اسی
United States
خراوشون نخوی
سجاد
Iran, Islamic Republic of
80 درصد گوشت های داخل شهر یاسوج تاریخ مصرف شأن گذشته هستند چون این شهر بی صحاب است. و مسئولین آن رانت خوری میکنند و گزارش برای کشور میفرستند .
من مطمنم 1000 تن بیشتر است. نه هزار کیلو
Iran, Islamic Republic of
گوشت هایی هستند دولت انقلابی به مردم میدن بعد خاتمی هیچ سهمیه ای دولت به مردم ایران نداد که مردم راضی باشن فقط به خارج ار کشور فرستادن اون هم واسه حفاظت از مسولین..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1