تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۵۸۲۱۶
با حضور مدیران استانی و نماینده مردم انجام گرفت؛

کلنگ زنی فرهنگسرای شهرستان لنده پس از یک دهه بلاتکلیفی / درخشان: نبود زیر ساخت فرهنگی هنری از خلأهای جدی لنده است

۰
کبنا ؛
پس از یک دهه بلاتکلیفی کلنگ فرهنگسرای لنده با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد_ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی_ و سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار_، امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی_، فرماندار لنده و اصحاب فرهنگ و هنر به زمینزده شد.
به گزارش کبنا، امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ در این آیین که روز پنج شنبه (20 بهمن ماه 1401) برگزار شد، گفت: مشی انقلاب اسلامی مشی فرهنگی است و ضرورت دارد بیش از پیش به زیر ساخت‌های فرهنگی و مسائل فرهنگی و هنری توجه مضاعف کنیم.
وی در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی هنری یا فرهنگسرای شهرستان لنده افزود: این پروژه سال‌های متعددی است که در حالت بلاتکلیفی با مشکل جدی زمین مواجه بوده که با پیگیری‌های انجام شده و با یک کار تیمی و مشترک توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرماندار شهرستان لنده و مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویر احمد و منابع طبیعی شهرستان لنده و با حمایت جناب آقای مهندس هاشمی معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار این مشکل برطرف و امروز شاهد کلنگ‌زنی این پروژه مهم فرهنگی و هنری در لنده هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان لنده علی‌رغم این که دارای ظرفیت‌های مستعد انسانی در حوزه فرهنگ و هنر می‌باشد اما از چند بود زیرساخت فرهنگی و هنری رنج می‌برد و این که خلع جدی در این شهرستان بوده که امیدواریم با راه‌اندازی این پروژه مهم فرهنگی و هنری مشکل زیرساختی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان برطرف شود.
وی در ادامه از حجت الاسلام موحد نماینده پرتلاش و با ابتکار مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که همواره توجه مضاعفی به توسعه همه جانبه شهرستان‌های حوزه انتخابیه به ویژه به زیرساخت‌های عمرانی دارد درخواست کرد برای تأمین اعتبار در سال آینده از طرق مختلف دست ما را بگیرد.
درخشان در پایان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه و دارای کاربری تخصصی فرهنگی و هنری از جمله سالن سینما سالن آمفی تئاتر همایش‌ها نگارخانه و برای محل برای نمایشگاه‌ها سالن تئاتر و پلاتو سالن‌های آموزش و محل مناسبی برای استقرار و فعالیت اصحاب فرهنگ هنر و انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان لنده است که با بهره‌برداری از آن مشکل زیرساختی اصحاب فرهنگ و هنر در این شهرستان برطرف خواهد شد.
وی همچنین از پیگیری‌ها و حمایت‌های جدی با من سیاسی امنیتی استاندار فرماندار شهرستان لنده مدیرکل منابع طبیعی برای اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و همچنین پیگیری‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده و همه مسئولین استانی و شهرستانی در جهت تحقق این پروژه قدردانی ویژه کرد.
در پایان حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انصافاً از روزی که سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دست جناب آقای درخشان سپرده شد در تمامی زمینه‌ها تحولات بسیار تأثیر‌گذار و خوبی صورت گرفت که از این مدیر پای کار و پیگیر به سهم خود تقدیر و تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حیف اون برگه رای و حیف اون جوهر خودکاری که برای نوشتن رای به موحد مصرف کردیم
Iran, Islamic Republic of
دلت میاد، شاد داماد عزیز و جدید ما رو ♥️💙
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سید بزرگوار شاد داماد عزیز سناتور موحد.
لنده
Iran, Islamic Republic of
همه مشغول افتتاح طرح های مختلفن اما موحد هیچ چیزی واسه رونمایی نداره حتی طرح های عدل هاشمی را هم مسکوت کرده، حیف اون رای
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1