تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۵۷۳۹۸
فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست شورای اداری؛

مقایسه قبل و بعد از انقلاب اسلامی اجحاف است / انقلاب اسلامی به مسئله اول دنیا تبدیل شده / شبانه از ادارات بازدید خواهیم داشت / برخورد با اداراتی که موجب زمین خواری می‌شوند

۱
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: غالباً دوره انقلاب اسلامی با استفاده از اعداد و ارقام آبادانی و خدمت با قبل از انقلاب مقایسه می‌شود، در حالی که این مقایسه اجحاف در حق انقلاب است.
شهرام مهدوی مطلق امروز یکشنبه (۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: ما باید به دستاورد بزرگ نظام انقلاب اسلامی برای مردم ایران و مسلمانان توجه کنیم، محدوده ایران در جغرافیای سیاسی بین‌الملل بعد از انقلاب اهمیت زیادی پیدا کرد.  وی گفت: انقلاب اسلامی اساساً منحصر به فرد است و با دیگر انقلاب‌ها فرق می‌کند، لازم است در دوره دهه فجر بحث‌های تبیینی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم، همه ما باید سرفصل‌های بیانیه گام دوم را بدانیم.
مهدوی مطلق با بیان اینکه «انقلاب اسلامی به مسأله اول دنیا تبدیل شده و مسأله اروپا و آمریکا این است که چطور با انقلاب اسلامی رفتار کنند»، افزود: یکی از خنده دارترین اقداماتی که شده همین بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص تروریست خواندن سپاه است، کسانی که خودشان محل پرورش نیرو‌های تروریستی داعش بوده‌اند، امروز سپاه را تروریست می‌خوانند که خود قربانی‌های زیادی در راه مبارزه با این تروریست داشته است.
وی با بیان اینکه «رویکردی که سپاه در طی سال‌های گذشته داشته در اقصی نقاط جهان طرفداران زیادی پیدا کرده و سپاه در دل‌ها حضور دارد»، افزود: این رفتار‌های اتحادیه اروپا از سر ناتوانی است، چون در میدان عمل در مقابله با سپاه کم آورده‌اند.
مهدوی مطلق با اظهار اینکه «دشمن می‌خواهد ما از کنار ایام دهه فجر بی‌تفاوت بگذریم» گفت: در ایام دهه فجر دستگاه‌های اجرایی باید تمام ظرفیت‌های خود را برای مردم تبیین کنند، و باید نسبت به هر سال این ایام را پررنگ‌تر گرامی بداریم.
وی گفت: در حوزه‌های تببینی تبلیغات محیطی و گفت و گو در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی را در ادارات در نظر داشته باشید.
مهدوی مطلق بیان کرد: یکی از کار‌های فاخر این ایام الله برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان بویراحمد است و‌ امیدواریم کار ماندگاری را در سطح شهرستان داشته باشیم.
فرماندار بویراحمد با اظهار اینکه «اگر اشکال و نواقصی ایجاد می‌شود ولی باید خدمات را هم به مردم اعلام کنیم تا بدانند مسوولان پای کار هستند» گفت: همان شب‌های برفی و بارانی که برق قطع شد و اشکالاتی به وجود آمد، ولی همان شب‌ها تمام ادارات خدمات‌رسان از راهداری و هلال احمر و برق و آب و شهرداری و... بیدار و پای کار بودند.
وی گفت: شبانه از ادارات بازدید خواهیم داشت و در خصوص صرفه‌جویی انرژی اگر موتورخانه‌های ادارات روشن باشد مورد بازخواست و با قطعی گاز مواجه می‌شوند.
فرماندار بویراحمد گفت: در بحث منایع طبیعی، محیط زیست، امور آب و منابع طبیعی محدودیت‌هایی ایجاد شد ولی باز هم این اتفاقات شروع شده و گزارش‌های زیادی در خصوص تعرض به اراضی دولتی داده‌اند، در یکی از طرح‌ها اخیراً ۳۰ هزار اراضی یک مجموعه را سند رسمی به فردی داده‌اند، با اداره‌ای که پای این طرح را امضا کرده برخورد می‌شود. با اداراتی که پای چنین طرح‌هایی را امضا می‌کنند برخورد می‌شود.
مهدوی مطلق در خصوص «اهمیت پاسخ دهی مناسب به ارباب رجوع» گفت: گاهاً مردم از دست کارمندان ناراضی‌اند و شکایت‌های زیادی می‌شود، گا‌هاً ممکن است حق قانونی با ارباب رجوع نباشد ولی کارمند می‌تواند به گونه‌ای با ارباب رجوع رفتار کند که او را راضی از در اداره راهی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قنبر
Iran, Islamic Republic of
فرماندار جان تو اگر فرماندار خوبی بودی نیروی //رو بهت تحمیل نمی کردند...
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بویراحمد
روز کار ارباب رجوع انجام نمیشه فرماندار میخواد شب بره بازرسی ادارات خخخخخخخخخخ مگه شب ها ادارات بازن....ای خدا د بسه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1