تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۵۶۶۶۸
با حضور مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور انجام گرفت؛

افتتاح دفتر نوآوری و فناوری شاهد و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
در مراسمی با حضور دکتر عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور، دکتر روح الله رحیمی معاون فناوری و نوآوری و دکتر حبیب الله چاره‌گانی معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری استان، خانه خلاق شاهد و ایثارگر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «کبنا» از یاسوج، در این مراسم، دفتر نوآوری و فناوری شاهد و ایثارگر استان افتتاح شد.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور نیز از برگزاری رویداد‌های کشوری شاهد و ایثارگر در حوزه استارت آپ‌ها خبر داد و افزود: همواره به فکر استفاده از چتر حمایتی پارک‌های علم و فناوری بودیم و ایده ایجاد خانه‌های خلاق شاهد و ایثارگر در همین راستاست. دکتر عادل مهری ورنیاب با اشاره به سختی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایثارگر اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌هایی که بتوانند از خانواده‌های ایثارگر به عنوان عضو اصلی و یا سهام دار استفاده کنند تسهیلات خوب و حمایت‌های ارزشمندی تعلق می‌گیرد. وی شناسایی ظرفیت‌های شاهد و ایثارگر استان‌ها و تسهیل‌گری برای ثروت آفرینی ایده پردازان را هدف برگزاری رویداد‌های استارت آپی دانست و خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه مشترک بین بنیاد شهید و پارک علم و فناوری استان‌ها به دنبال منفعت دو سویه هستیم و امیدواریم در راستای اجرای این تفاهم نامه‌ها هم شرکت‌های پارکی و هم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر منتفع شوند.
در ابتدای این نشست معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز در همه حوزه‌ها به نگاه جهادی و مکتبی حاج قاسم سلیمانی احساس نیاز می‌شود. وی با اشاره به رشد خوب تعداد شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور استان در چند ماه اخیر اضافه کرد: در کنار افزایش کمی شرکت‌ها، شاخص‌های کیفی نیز رعایت شد و سعی کردیم کاملاً جهادی و علمی تلاش شود. دکتر رحیمی اذعان داشت: علیرغم اینکه آخرین پارک افتتاح شده بوده‌ایم و با چالش‌های فراوان در زمینه تأمین زیرساخت مواجه هستیم، اما به سرعت در حال ساخت و تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز هستیم. وی خانواده شاهد و ایثارگر را ارزشمند و عزیز خواند و خاطرنشان ساخت: انتظار داریم همکاری‌های مشترک فراتر از انعقاد تفاهم نامه و کاملاً بصورت عینی و واقعی دنبال شود. دکتر رحیمی وعده ایجاد خانه خلاق شاهد و ایثارگر در پارک علم و فناوری را امیدبخش و اثربخش خواند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

توپخانه
Europe
آفرین عجب کاری. مشکلات استان حل شد. صدای پای تبعیض می آید.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1