تاریخ انتشار
جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۵۶۳۲۰
با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد

مراسم 9 دی‌ در یاسوج

۱
کبنا ؛مراسم بزرگداشت روز 9 دی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_، سردار رسول سنایی‌راد_ معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا_، سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، سردار خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_، شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
سردار سنایی‌راد_ معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا_ سخنران این مراسم به تشریح ابعاد حوادث و اتفاقات سال 88 پرداخت و گفت: فتنه 88 عصاره 10 سال برنامه‌ریزی بود و در این فتنه به مقدسات، به اصل ولایت فقیه و قیام عاشورا توهین شد.
وی افزود: دشمنان در فتنه 88 به دنبال عبور مردم از ولایت بود. اما 9 دی ماه تجلی همراهی مردم با ولایت و غیرت دینی مردم در دفاع و پاسداری از ارزش‌های اسلام بود.
سنایی‌راد با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در حوادث اخیر، گفت: در سایه تعطیلی مدارس، مساجد و مکان‌های دینی و فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا جنگ ترکیبی شکل گرفت و نسل جوان نیز به دلیل همین تعطیلی‌ها بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی سپری می‌کرد و این در حالی بود که اکثر کشورها تعطیلی مراکز آموزشی خود را در دستور کار نداشتند و تنها بخشی از مراکز عمومی را تعطیل کردند. متأسفانه کشور ما اینگونه نبود. خروجی تعطیلی مراکز آموزشی و فرهنگی گسست بین نسلی بود و دشمن از همین جا نفوذ کرده و به دنبال ضربه زدن بود.
وی شادی بخشی از این نسل برای پیروزی تیم انگلیس در جام جهانی 2020 قطر را نشانه همان گسست بین نسلی دانست.
سردار سنایی‌راد اهداف جنگ ترکیبی را برشمرد و گفت: در جنگ ترکیبی هم با اقتصاد و هم با رسانه و اعتقادات مردم کار داشتند و آسیب‌های را هم متوجه کشور ساختند و می‌خواستند که مردم از حاکمیت اسلامی نظام اسلامی ایران عبور کنند.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حوادث اخیر را فتنه چند لایه دانست و توضیح داد: دشمنان با سیاست کثیف کشته سازی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بود و می‌خواستند تا می‌توانند بر طبل بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام بکوبند. وقتی همراهی مردم را ندیدند، سعی داشتند که با تعطیلی بازار و اعتصاب رانندگان کامیون‌ها اهداف خود را دنبال کنند.
وی خاطر نشان کرد: از سال 88  تا کنون به دنبال این هستند که زهر خود را بریزند. اما مردم همراهی نکردند و در حوادث اخیر 75 درصد خانواده‌ها با این حوادث و توطئه دشمنان همراهی نکردند و این نشان دهنده این است که مردم ایران پای امنیت و ارزش‌های نظام اسلامی، استقلال و آزادی مانده‌اند و در کنار گلایه‌ها و اعتراض‌هایی که شاید بعضاً به مشکلات دارند، اما همراهی نکردند چرا که نمی‌خواهند ایران مقتدر اسلامی همانند، سوریه شود.
وی انتخاب یک فاسد به عنوان رئیس جمهور ایران توسط دشمنان ملت ایران که دستش به خون 17 هزار نفر ایرانی جوان، پیر، زن و مرد آغشته است،  را وقاحت دشمنان دانست.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دعوای اصلی سر استقلال ما است که به حول و قوه الهی بر سر استقلال‌مان می‌ایستیم.
به گزارش کبنا، در پایان این مراسم بیانیه مراسم 9 دی سال 1401 قرائت شد که در بخشی بیانیه آمده بود که تا آخر ایستاده‌ایم و صفوف‌مان برای مقابله با دشمن مستحکم خواهد بود.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌ها به شرح زیر است.
دشمن در جنگ ترکیبی اخیر به دنبال تحصن مردم با تهدید و ارعاب است
 معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمن وقتی دید مردم در اجنگ ترکیبی با آن‌ها همراهی نمی‌کنند به دنبال تحصن مردم در بازار، مراکز تولیدی، کامیون‌ها، با تهدید و ارعاب و آتش زدن آمبولانس‌ها هستند.
سردار رسول سنایی راد روز جمعه در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” در یاسوج اظهار کرد: ۹ دی پایان بخش یک فتنه بزرگ و حاصل ۱۰ سال برنامه‌ریزی بود و در این فتنه به مقدسات، اصل ولایت فقیه و قیام عاشورا توهین شد.
وی افزود: قدرت طلبی برخی خواص باعث شده بود که به شیعیان خودشان خیانت کنند و برخی از افرادی که جزء سران فتنه شدند در زمان حضرت امام مسئولیت داشتند.
سنایی راد تصریح کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال عبور مردم از ولایت بودند اما ۹ دی ماه تجلی همراهی مردم با ولایت و غیرت دینی مردم در دفاع و پاسداری از ارزش‌های اسلام بود.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا تصزیح کرد: در جنگ ترکیبی اخیر که دشمن به راه انداخت، هویت و غیرت مردم ما هدف قرار گرفته شده است.
وی تأکید کرد: دوران کرونا در سایه تعطیلی مدارس، مساجد و مکان‌های دینی و فرهنگی مقدمات جنگ ترکیبی شکل گرفت و بخشی از نسل جوان آسیب هویتی دیدند و حاصل تعطیلی مراکز آموزشی و فرهنگی گسست بین نسلی بود.
سنایی راد ادامه داد: دشمن در ناآرامی‌های اخیر می‌خواست مردم از حاکمیت اسلامی نظام اسلامی ایران عبور کنند و مردم را در مقابل حاکمیت قرار دهد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ابراز کرد: یک روایت دروغ از مرگ مهسا‌امینی باعث شد که جوانان احساسی شوند و در یک جنگ روانی دشمن با همه توان پای کار آمد.
وی گفت: دشمنان برای تداوم این جنگ از سیاست کثیف کشته‌سازی استفاده کردند و با این کار به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بودند و می‌خواستند تا می‌توانند بر طبل بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام بکوبند.
سنایی راد افزود: از سال ۸۸ تا کنون به دنبال این هستند که زهر خود را بریزند اما خوشبختانه در حوادث اخیر مردم با این حوادث و توطئه دشمنان همراهی نکردند.
سنایی راد بیان کرد: این مهم نشان می‌دهد که مردم ایران پای امنیت و ارزش‌های نظام اسلامی، استقلال و آزادی مانده‌اند و در کنار گلایه‌ها و اعتراض‌های که شاید بعضاً به مشکلات دارند اما همراهی نکردند چرا که نمی‌خواهند ایران مقتدر اسلامی همانند سوریه شود.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: مشکلات اقتصادی اخیر ریشه در تحریم‌ها و برخی غفلت‌ها دارد که به زودی به‌امید خدا رفع خواهند شد.
وی ابراز کرد: دعوای اصلی سر استقلال ما است که به حول و قوه الهی بر سر استقلال‌مان می‌ایستیم.
سنایی راد اظهار کرد: مردم ایران وظیفه‌شناس و زمان‌شناس‌اند که باید مسئولان قدر این مردم را بدانند و به آن‌ها خدمات‌رسانی کنند.
مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” در سراسر استان در مکان‌های اعلام شده برگزار شد و در شهر یاسوج مرکز استان، روز جمعه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.
این مراسم در دهدشت: ۸ دی، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، ساعت ۱۰ صبح، دوگنبدان: مصلای امام خمینی (رضوان الله علیه)، ساعت ۱۰ صبح، باشت: مصلای امام خمینی (رضوان الله علیه)، ساعت ۱۰: ۳۰ صبح، چرام: مصلای حضرت ابوطالب (ع)، ساعت ۱۱ صبح، لنده: مصلای امام خمینی (رضوان الله علیه)، ساعت ۱۱ صبح، لیکک: مسجد جامع صاحب الزمان (عج)، ساعت ۱۱ صبح، سی سخت: مسجد جامع، ساعت ۱۰: ۳۰ صبح، مارگون: مصلای حضرت امام رضا (ع)، ساعت ۱۰: ۳۰ صبح، دیشموک: مصلای امام خمینی (رضوان الله علیه)، ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.
همچنین در قلعه رئیسی: مصلای نماز جمعه محمد رسول الله (ص)، ساعت ۱۱ صبح، پاتاوه: مصلای حضرت امام هادی (ع)، ساعت ۱۰: ۳۰ صبح، چیتاب: مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، ساعت ۱۱ صبح، لوداب: مسجد حضرت امام هادی (ع) گراب، ساعت ۱۰ صبح، سوق: مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، ساعت ۱۱ صبح، سرفاریاب: مسجدحضرت ابالفضل (ع)، ساعت ۱۰ صبح، سرآسیاب یوسفی: مسجد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، ساعت ۱۰ صبح، ممبی: مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، ساعت ۱۰ صبح، سپیدار: مسجد حضرت امام حسین (ع)، ساعت ۱۰ صبح و جاورده: مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، ساعت ۹ صبح برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
جالبه
مردم عادی تعداد کمی هستن،
بیشتر حاضرین از مدیران و معاونان و ....
... ماسک زده که شناخته نشه
خخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چه خوب
بعضی ها بعد از پست گرفتن وابینه ..
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1