تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۴۵۶۳۰۸

حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان بهمئی در منزل شهیدان خوب

۰
کبنا ؛مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که در مسجد صاحب الزمان (عج) به همت هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنا، مسئول هیئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی شهرستان بهمئی و جانشین کانون مداحان و هیئات مذهبی در حاشیه این برنامه گفت: الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.
محمد بهمئی نژاد ادامه داد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.
مسئول هیئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است، افزود: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آن حضرت است.
وی گفت: حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، ۲ نمونه از بهترین الگوهایی هستند که اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آنهاست.
بهمئی نژاد اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) محبوب ترین و عزیزترین انسان نزد پروردگار و یادگار ارزشمند حضرت رسول اکرم (ص) بود که در طول زندگی خود همواره از اسلام و ولایت دفاع و در این راه جان خود را نیز نثار کرد.
وی اظهار کرد: در جامعه اسلامی توجه به مکارم اخلاقی و فضائل معنوی آن حضرت باید مورد توجه جدی بانوان مسلمان باشد و حرکت بر مبنای خط مشی این بانو به صورت اصولی پیگیری شود.
بعد از مراسم شهادت جمعی از روحانیت معظم، مسئولین هیئات مذهبی، و کانون مداحان و شخصیت های فرهنگی مذهبی و اجتماعی؛ خبرنگاران به دیدار خانواده شهیدان خوب رفتند که در آنجا نفس گرم مداح اهل بیت(ع) حاج مازیار قشقایی مداح کشوری با خواندن روضه مادر سادات و شهدای ترور شاهچراغ به مجلس صفا و معنویت ویژه ای بخشیدند.
لازم به ذکر است: خانواده شهید و جمع حاضر با همراهی دیگر فعالان مذهبی، مدافعان حرم، ریش سفیدان، مسئولین ادارات و فرماندار  مهمان سفره بانوی قائمه زهرای مرضیه بودند. در هیئت رهروان حسینی و زینبی ( منزل آقای تاج بخش بهمئی نژاد)  در آخر  از همه عوامل این برنامه و همه مردم برای هر چه باشکوه برگزار کردن ایام فاطمیه ( س ) تقدیر و تشکر به عمل می آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1