تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۵۶۰۰۳
با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان؛

آیین معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دنا + تصاویر

۱
کبنا ؛
معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دنا معارفه اولین رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا با حضور مدیرکل، فرماندار و سایر اعضای شورای اداری شهرستان در شهر سی سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا، معارفه اولین رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا با حضور لقمانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، فرماندار دنا، فرمانده انتظامی دنا، فرمانده سپاه ناحیه دنا، و اعضای شورای اداری دنا در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
لقمانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: هدف از تاسیس اداره در شهرستان دنا اینکه این شهرستان از جمله شهرهای توریستی و گردشگری می باشد و در مسیر ترانزیت قاچاق کالا و ارز قرار گرفته و جهت ناامن کردن فضای تحرک قاچاقچیان حضور مستمر تعزیرات ضرورت داشت.
لقمانی افزود: ما قصد داریم خدمات را درب خانه مردم ببریم نه اینکه شخصی برای گزارش کوچک بلند شود مسیر 35 الی 40 کیلومتری را طی کند تا به حق خودش برسد. فرمانداردنا اظهار داشت، امروز بیش از هر زمان دیگر بازار این شهرستان نیازمند حضور اداره تعزیرات حکومتی در مبارزه با تخلفات اقتصادی و بر هم زنندگان نظم بازار و برخورد قاطع با سوداگران بازار می باشد.
آیین معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دنا + تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: تعزیرات حکومتی می تواند با نظارت کارگروهها اهرم فشاری شود و با برخورد قاطع، کسانی که تخلف گران فروشی  و کم فروشی دارند را شناسایی و مردم را از این افسار گسیختگی بازار نجات دهد.
فرمانده سپاه ناحیه بیان داشت: سپاه همچنان در حوزه نظارت بازار در کنار کارگروه تنظیم بازار است.
مصطفی دانش اولین رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا گفت: برای اولین بار تعزیرات حکومتی در شهرستان دنا تاسیس و مستقر می شود؛ در خدمت مردم و همکارانم خواهم بود. سازمان تعزیرات حکومتی با رویکردی نوین و علمی و با تاکید بر سیاست های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در شهریورماه سال جاری و برنامه های مصوب ستادی، نقش خود در تنظیم گری بازار را در این شهرستان ایفاء خواهد کرد.
وی با تاکید بر ضرورت قانونمندی و آگاهی بخشی به بازار و شهروندان افزود: مبنای کار ما در خدمتگزاری به مردم، قانون خواهد بود و وظایف و اختیارات دستگاه های مسئول در این حوزه را قانون و اسناد بالادستی مشخص خواهد کرد. بر این اساس از دستگاه های مسئول، خدمتگزاری در مسیرهای قانون و از مردم، همکاری و مطالبه گری قانونمند، مورد انتظار است.
در پایان با حکم معاون وزیر دادگستری  و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، مصطفی دانش به عنوان اولین رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دنا و رئیس شعبه اول آن، معرفی گردید.
آیین معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دنا + تصاویر
آیین معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دنا + تصاویر
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام. آرزوی موفقیت برای ایشان داریم. نیرویی متخصص و کاردان و باسواد.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مال کوچنه؟گرمسیریه؟🤔
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1