تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۵۴۷۹۵
با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

کلنگ زنی ساختمان جدید گردان امام حسین(ع) در گچساران / سردار مثنوی؛ افول آشکار هژمونی آمریکا در مواجهه با ایران

۰
کبنا ؛جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید گردان485 امام حسین(ع) و در جمع بسیجیان دوره آموزشی تکمیلی گردان امام حسین(ع) گچساران اظهار کرد:روزهای سختی برنظام اسلامی گذشت و این روزها نیز سرشار از لحظات تلخ و شیرین بود. اگرچه عده ای آشوبگر هم با نیت تجزیه، براندازی ،توهین به اسلام و مقدسات و همچنین کامل کردن پازل دشمن اقداماتی را مرتکب شدند و حرمت برخی اماکن مقدس را شکستند و حتی به مردم و به باورهای اعتقادی و اصول و فروع دین هم جسارت ها کردند.
سردار مصطفی مثنوی افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه های تعالی آفرین اسلام ناب محمدی(ص) در بهمن 57به پیروزی رسید و صیانت از کرامت انسانی در انقلاب اسلامی متبلور شده است که این اصل مهم در قانون اساسی هم آمده است. دین مبین اسلام، زن را بزرگ و گرامی برشمرده است و اما در دنیای غرب به زن همچون یک کالا نگریسته می شود.
وی بیان کرد:امروز انقلاب اسلامی به زن عزت و کرامت داده است و بیش از ۲۸درصد کرسی های علمی دانشگاه های کشورمان  متعلق به زنان است.آنهایی که با دلارهای سعودی و به بهانه شعار "زن زندگی آزادی"، ارزش های انقلاب اسلامی را به سخره می کشند اگر درست مشاهده کنند، می بینند که در همان کشورهای مدعی کوچکترین حرمتی برای زنان قائل نیستند و حتی اجازه دخالت زنان در مشارکت ها و امور سیاسی شان را هم نمی دهند.
جانشین سپاه فتح استان تصریح کرد:امروز بیش از50 درصد فضای تربیتی و آموزشی کشورمان نیز مختص به زنان و بانوان است. البته یک روی دیگر سکه هم برای انقلاب شیرین است و اینکه دشمن به وضوع می بیند که پیروزی نهایی از آن ملت ایران است چرا که دشمن از عزت و سربلندی ایران اسلامی واهمه دارد و این موضوعات نیز بر قسمت تلخ ماجرا می چربد.
وی افزود: درهیچ سالی از تاریخ انقلاب اسلامی،13آبانی به این شکوه و عظمت ندیده بودیم، ملت بزرگ ایران اسلامی در استقبال از شهید و شهادت طلبی همچنان آماده و در وسط میدان هستند و امروز رگ گردن جوانان ما در اعلام وفاداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته نیز برافروخته می شود.
 مثنوی عنوان کرد:امروز نسل های جوان کشورمان در حال پیمودن مسیر درخشان انقلاب اسلامی هستند و این خود از برکات جدید انقلاب اسلامی است که از دل فتنه ها بیرون می آید و بنابراین فتنه ها هم برچیده خواهند شد در حالی که بصیرت ملت بزرگ ایران روز به روز افزون تر از گذشته خواهد شد.
جانشین سپاه فتح استان خاطر نشان کرد:یکی از توطئه های دشمن ایجاد رعب و وحشت در جامعه است،دشمن شبانه روز توطئه و برنامه ریزی می کند،اما ملت ما بیدار است هرچند دشمنان هزینه های بسیاری کردند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند اما کورخواندند و بازهم شکست خوردند.
وی بیان کرد: دشمن دراتاق فکرش،به این نتیجه رسیده است که  هژمونی آمریکا رو به افول گذاشته است و در مقابل هم انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم های دشمنان در مسیر پیشرفت و توسعه قدم گذاشته است و با قدرت به مسیرش هم ادامه می دهد.
 مثنوی بیان کرد:امروز دشمن نیز به دست و پا افتاده است، صدام در دوران دفاع مقدس می خواست ظرف چند روز ایران را فتح کند، اما کل دنیا دفاع هشت ساله ملت ایران را نظاره کرد و امروز هم موشک های فرزندان ایران زمین با برد بیش از چند هزار کیلومتر لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
جانشین سپاه فتح استان اضافه کرد: باید توجه کرد که خیلی از نسل های جوان ما شاهد این فداکاری و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس نبودند چرا که باید جهاد تبیین کرد. دوران گذشته رژیم پهلوی نوکر بی چون و چرای آمریکایی ها بودند و همیشه سر تعظیم مقابل آنها فرود می آوردند،و حقیقتا رژیم منحوس پهلوی همان "گاو شیرده" دوران قبل از انقلاب بود.
سردار مثنوی تصریح کرد:امروز ایران اسلامی بزرگترین کابوس برای نظام سلطه به شمار می رود،و این مهم نشان دهنده حرکت به سمت قله های پیشرفت است و چنین دستاوردهایی همان بخش شیرین قصه انقلاب اسلامی است که باید ماندگار شود.
 وی در پایان تاکید کرد: امروز اگر دل به ظهور حضرت صاحب الزمان (عج)بسته ایم به واسطه این اقتدار و عزت است.با این وجود نیز تمام تلاش دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و دین مبین اسلام است که این فتنه دشمن هم محقق نخواهد شد اما همچنان باید در فتنه ها هوشیار بود.
 
گفتنی است: ساختمان گردان 485 امام حسین(ع) در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با زیربنای 200 متر مربع در دو طبقه در پادگان شاهد ساخته خواهد شد که عملیات ساخت آن نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.
دوره آموزش تکمیلی بسیج با حضور 165بسیجی از سراسر استان در پادگان شاهد گچساران در حال برگزاری است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1