تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۵۴۴۸۸
به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی؛

افتتاح نمایشگاه کتاب در دانشگاه یاسوج

۱
کبنا ؛به مناسبت روز "کتاب، کتابخوانی و کتابدار" نمایشگاه کتابی در دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج با حضور دکتر بهادر کرمی حضور رئیس دانشگاه، اعضای هيات رئيسه،کارکنان و دانشجویان برای اولین بار به همت معاونت‌ پژوهش و فناوری این دانشگاه افتتاح شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، دکتر داوود الهامی فر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از ۲۴ ابان الی ۲ آذر ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج برقرار می باشد و همچنین برنامه‌های متنوعی در این هفته پیش بینی شده؛ از جمله تجلیل از کتابداران برتر،مولفین برتر دانشگاه که در زمینه کتاب‌های مختلف در رشته های مختلف صاحب نظر هستند، از منتخبین برتر از هر دانشکده که کتاب تصنیفی و تالیفی دارند و همچنین ترجمه و تدوین دارند، از مجموعه کتابخانه دانشگاه، کارمندان زحمتکش کتابدار دانشگاه نیز تجلیل خواهد شد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج گفت: در راستای هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین بمناسبت ۳۰ آبان بزرگداشت معلم ثانی، فیلسوف بزرگ "فارابی" از تهران و قم سخنرانانی دعوت خواهیم کرد.
الهامی فر ضمن دعوت از علاقه مندان به نمایشگاه کتاب دانشگاه یاسوج افزود: امسال برای اولین بار  حدود ۳۵۰۰ جلد کتاب در همه رشته ها و گرایش های مختلف برای مخزن کتابخانه دانشگاه خریداری کردیم که به نوعی یک کار بی سابقه بود، ضمن اینکه حدود ۲۵۰۰ جلد کتاب، از کتاب هایی که قدیمی و بلااستفاده بودن و از مخزن کتابخانه خارج شده است در اختیار افرادی که علاقه‌مند هستند، هيات علمی، دانشجویان به صورت رایگان یا قیمت خیلی پایین قرار بگیرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج همچنین با اشاره‌ به فرهنگ اهدای کتاب اظهار کر؛ بحث دیگری که در این هفته داریم موضوع اهدای کتاب می باشد که در فرهنگی که اهدای کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه هست، از همه کسانی که کتاب های اضافی یا کتاب هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را در این اهدای کتاب به نمایشگاه  کمک کنند که بتوانیم مخزن کتاب دانشگاه را بیش از پیش تقویت کنیم.
الهامی در ادامه اشاره ای به ارائه آثار اعضای هیئت علمی در نمایشگاه کتاب دانشگاه یاسوج افزود؛ حدودا "۳۷ عنوان" کتاب تالیفی، تصنیفی، تدوینی و ترجمه‌ای از همکاران هیئت علمی داریم، که لیست آنها در این نمایشگاه نمایش داده شده و  تعداد زیادی از این کتاب ها برای علاقه مندان دانشجو و همکاران که بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند در نمایشگاه موجود میباشد.
وی همچنین گفت؛ تاکنون تعداد زیادی کتاب اهدایی از جاهای مختلف داشتیم که برنامه‌ریزی کردیم که به صورت رایگان یا با قیمت خیلی پایین در اختیار دانشجویان قرار گیرند.
الهامی فر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج در پایان ضمن تشکر از رئیس کتابخانه و مجموعه کارمندان خدوم کتابخانه دانشگاه یاسوج، که در برپایی این نمایشگاه کمک کردند افزود؛ از ریاست دانشگاه یاسوج و معاونین محترم که به لحاظ مالی در راه اندازی این نمایشگاه به ما کمک کردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
بنابراین گزارش، دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، بهمراه معاونین، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه از این نمایشگاه که  بمناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در دانشکده ادبیات افتتاح و دایر می باشد بازدید کردند و همچنین در حاشیه این بازدید دانشجویان نیز ضمن استقبال از مسئولان دانشگاه با رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بنده خدا
United States
کبنا اگه میشه یه خبر کار کن که چرا نمایشگاه کتاب ۴ ساله نزاشتن
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1