تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۵۳۹۴۵
نشست امام جمعه گچساران با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه؛

امام جمعه مردم گچساران: نباید از هنرمندان غافل شویم، نباید حس کنند که شنیده نمی شوند

۲
کبنا ؛نشست اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با امام جمعه شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، امروز دوشنبه (۹ آبان ماه ۱۴۰۱) حجت الاسلام حجازی فر در این نشست گفت: به فراخور زمان و مکان و موضوع افراد باید شجاعت داشته باشند و بتوانند اشتباه خود را بپذیرند.
امام جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: از هر کسی که در هر میدان از خود شجاعت نشان می دهد، شجاع تر کسی است که بتواند بر نفس خود تسلط داشته باشد. اگر نتواند بر خود تسلط داشته باشد سست عنصر است.
حجت الاسلام حجازی فر با اشاره به اتفاقات و آشوب های اخیر در کشور بیان کرد: امروز می بینیم افرادی به هیچ جرمی کشته می شوند، هیچ کسی هم حرفی نمی زند و هشتگی نمی زنند.
حجت الاسلام حجازی فر اظهار کرد: باید تلاش کنیم مردم را شجاع بار بیاوریم، اگر کسی با نزدیک شدن به خداوند شجاع شود آزارش به هیچ کسی به غیر از ظالمان نمی رسد و مدافع انسان ها و زنان و کودکان و ضعفا خواهد بود.
وی گفت: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه جزیی از جامعه هستند و در این جنگ ترکیبی باید نقش تنویر افکار عمومی را انجام دهند.
حجت الاسلام حجازی فر اظهار کرد: عده ای افراد یا نادانسته اند یا خود را به نادانستن زده اند، تصورات اشتباهی را شبکه های معاند به مردم می گویند و برخی افراد هم باور می کنند.
وی گفت: برخی افراد که از ایران رفته و در شبکه های معاند، جیره خوار دشمنان هستند، حرف های نادرستی می زنند و مردم گاها باور می کنند.
وی گفت: در این جنگ اهالی فرهنگ که به سلاح فرهنگ مسلح هستند باید در میان مردم حضور بیابند و واقعیات را برای آنها بیان کنند.
اگر کسی از هنرمندان حرفی و صحبتی دارد، باید حرف این افراد شنیده شود و از آنها استفاده شود، در جمع مردم یا خطبه های نماز جمعه برای مردم صحبت کنند، نباید هنرمندان حس کنند که شنیده نمی شوند، نباید از این افراد غافل شویم، تا دشمن هم نتواند از این ظرفیت ها سوءاستفاده کند.
وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پل ارتباطی باشد و افرادی که توانایی دارند و هنری دارند باید بتوانند هنر خود را نشان دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خدا را شکر مشکل هنرمندان حل شد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1