تاریخ انتشار
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۵۳۸۴۹
همزمان با سراسر کشور و بعد از نماز جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

راهپیمایی مردم یاسوج در اعتراض به حمله تروریستی در شاهچراغ

۱
کبنا ؛ در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه به حرم شاهچراغ در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مردم بی‌گناه شد امروز جمعه ۶ آبان ماه، مردم پس از اقامه نمازجمعه، ضمن محکوم کردن این جنایت به راهپیمایی در سراسر کشور پرداختند. و با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی اعلام همدردی کردند.
مردم یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه، با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج، با سردادن شعار‌هایی همچون «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر منافق»، « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر آل سعود خائن»، « مرگ بر تفکر تکفیری»، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «ابوالفضل علمدار خامنه نگهدار» هتک حرمت و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.
یاد‌آور می‌شود که مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، گچساران، باشت، بهمئی، دنا، چرام و مارگون و سایر شهر‌ها و بخش‌ها نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند و حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، زن، مرد، پیر، جوان، دانشجو، اصناف مختلف، رسانه‌ها و جمعی از مسوولان نیز جضور داشتند.
همچنین در راهپیمایی مردم یاسوج پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد " حداد صاحب نژاد" از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات هشت سال جنگ تحمیلی به خیل یاران شهیدش پیوست نیز تشییع شد. پیکر این شهید پس از مراسم تشییع در شهر یاسوج به زادگاهش روستای صالحان انتقال و به خاک سپرده شد.
شهید "حداد صاحب نژاد" اهل روستای صالحان از توابع بخش"کبگیان" شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۶۵ در جبهه شوشتر مورد اصابت خمپاره از ناحیه سر و بدن قرار گرفت.
در پایان راهپیمایی مردم یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی شیراز قطعنامه‌ای در هفت بند صادر و هر بند با با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر از سوی راهپیمایان تأیید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1