تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۵۳۵۹۳
روشنفکر: کارهای عمرانی با جدیت هرچه بیشتر در حال پیگیری هستند.

افتتاح چند پروژه عمرانی و ورزشی با حضور مهدی روشنفکر و یک مقام کشوری ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛چند پروژه عمرانی و ورزشی با حضور مسوولان کشوری و استانی در شهرستان دنا افتتاح و بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر_ نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی_ به همراه باقرپور_ معاونت بنیاد مسکن کشور_ سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ عمادی_ مدیرکل بنیاد مسکن استان_ دهقان_ مدیر کل ورزش و جوانان استان_ و درخشان‌زاده_ فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روستا‌های شهرستان دنا بازدید و چند پروژه عمرانی و ورزشی از جمله چمن ورزشی مصنوعی سرتنگ توت نده، سالن ورزشی روستای باگ، سالن ورزشی روستای دره بنیاب، پروژه آسفالت معابر روستا‌های تنگ رواق و دشت رز را مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار دادند.
مهدی روشنفکر_ نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ در این آئین، اظهار داشت: استقبال گرم مردم از مسئولان نظام جمهوری اسلامی نشان از وفاداری آن‌ها به نظام است و چنین موضوعی به دشمن خواهد فهماند که مردم این مرز و بوم پای نظام، انقلاب و آرمان‌های والای آن‌ایستاده‌اند.
وی افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز خود را خادم این مردم فهیم دانسته و می‌دانند و با تمام فشار‌های سیاسی، اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه تمام تلاش خود را برای آرامش مردم عزیز به کار می‌گیرند و قدردان چنین ملتی خواهند بود.
روشنفکر یکی از دلایل عمده کندی اجرای پروژه‌ها در مناطق مختلف استان را معارضات محلی عنوان کرد و گفت: با اینکه در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌بریم اما با تلاش و پیگیری توانستیم بودجه استان را افزایش بدهیم و موتور خدمت به صورت جهادی روشن شده و از مردم انتظار داریم که جهت پیشرفت و توسعه با خادمان خود در دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: بهترین سرمایه این نظام مردم وفادار و صبور هستند و حجم مطالبات به حق مردم ناشی از کم کاری در گذشته بوده که‌امیدواریم با تلاش و همت دولت انقلابی شاهد کاهش مشکلات در سطوح مختلف باشیم.
روشنفکر خاطرنشان کرد: تربیت بدنی یکی از لازمه‌های تعلیم و تربیت در جامعه است و از حوزه نفت کمال تقدیر و تشکر را داریم که در تخصیص اعتبارات لازم به توسعه ورزش مناطق محروم کمک می‌کنند.
وی بیان کرد: اعتبارات اخذ شده از حوزه نفت را سعی کردیم در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌های این بخش هزینه کنیم.
عمادی ضمن تشکر از نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، جمع اعتبارات پروژه‌های راه روستایی را ۵۸۰ میلیارد ریال به متراژ ۱۲۹ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: روستا‌های دشت‌رز، بنستان، می‌مند، کریک مرکزی، کل کل عباس آباد، دینگو در این طرح از نعمت آسفالت و بهسازی معابر بهره‌مند شدند.
وی افزود: در طول مدت شروع بکار دولت سیزدهم در ۲۸ روستا طرح هادی اجرا شده‌است و نه روستا نیز عملیات آسفالت آن‌ها به اتمام رسیده است.
عبدالله دهقان_ مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد_ اظهار داشت: قریب به چهار میلیارد تومان جهت تکمیل و افتتاح سه پروژه در شهرستان دنا هزینه شده‌است.
وی افزود: پنج پروژه ورزشی دیگر در هفته تربیت بدنی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون به بهره‌برداری خواهد رسید.
دهقان ضمن تشکر از تلاش‌های نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طرف دکتر روشنفکر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اختیار ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.
در این بازدید زمین چمن مصنوعی سرتنگ توتنده، سالن ورزشی دره‌بنیاب بهرامبیگی، بهسازی و آسفالت روستای تنگ رواق به نمایندگی از چندین پروژه در بخش‌های مختلف افتتاح شد.
آیین افتتاحیه اجرای زیرسازی، بیس و آسفالت روستای تنگ‌رواق بخش پاتاوه شهرستان دنا به نمایندگی از هفت روستای این بخش با حضور باقرپور معاونت بنیاد مسکن کشور برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
والله اگر یه پیرزنی صب زی وریسا نون برکو زه نماینده ایگو خم اعتبارشه ردیف کردم
وظیفه خته انجوم بیه
تمام ادارات بخصوص آموزش و پرورشه نابود کردیی با دخالتل بیجات...اجازه بیه مدیر کل و روسای ادارات آموزش و پرورش کارشونه کنن
سرباز معلم یا خدمتگزار هم باید با اجازه جنابعالی پست بگره
تو وظیفت قانونگذاریه
اصل تفکیک قوا و قانون اساسینه بردیی زیر سوال
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام همه این سالنهای ورزشی که درشهرستان دناافتتاح شدن.درزمان حاج غلام محمدزارعی کلنگ زنی شدن وبه بهره برداری رسیده بودن فقط تنهامشکلی که داشتن وگازوبرق بودکه الان هم بدون ازبرق وگازافتتاح شدن.پس کارهای دیگران رابه نام خودمصادره نکنید.اگه باورندارین بامردم همون روستاهایی که سالن ورزشی براشون زده بگیدتاواقعیت رابگن.
Iran, Islamic Republic of
زارع هیچ عملکردی نداشت فقط کارشخصی انجام می داد وخوب مراسم فاتح خوانی تشریف می برد...درضمن ضعیف ترین نماینده بعد از هدایتخواه بود..ایشون حتی توانتصابات مدیران ضعیف بود ودرزمان ایشون تمام مدیران کل ازحوزه گرمسیربودن بویراحمدسهمی نداشتن...درود برحاج مهدی روشنفکر که آبرو وعزت را به بویراحمد واحدرساند
توت نده
Iran, Islamic Republic of
حنای تودیگر رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
راه آهن یاسوج و دانشکده داروسازی یاسوج چی شد؟دانشکده پرستاری دهدشت چی شد مجتمع سلامت گچساران چی شد؟مرکز آموزش فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای پاتاوه و کتابخانه پاتاوه در دنا چی شد؟چرا استان و شهرهایشان این حجم زیادی از مسائل و مشکلات زیربنایی و زیرساخت از حیث آموزشی درمانی عمرانی فرهنگی-اجتماعی صنعتی-مالی-اقتصادی -رفاهی دارند شهرها زیبایی و درخشانی و اصول هنری زیبایی شناختی ندارند.مراکز اجتماعی مراکز فرهنگی هنری مراکز هنری بسیار بسیار کم هست.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1