تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۵۲۴۰۵
کبنا گزارش می دهد؛

میز خدمت فرماندار مارگون در روستاهای رون + تصاویر

۰
کبنا ؛
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور انقلابی و استاندار محترم مبنی بر حضور مسئولان در بین مردم میز خدمتی با حضور همه مدیران شهرستان مارگون در روستاهای رون از توابع بخش مرکزی شهرستان مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این میز خدمت فرماندار مارگون بصورت چهره به چهره با مردم این روستاها دیدار داشت و میز خدمت با حضور همه مدیران خدمات‌رسان برگزار شد.
فرماندار مارگون در این نشست، اظهار داشت: هدف از این میز خدمت ها حضور در میان مردم و شنیدن سخنان مردم و مطالبات به حق مردم هست چرا که بر این  باوریم اگر مسئولان حضوری میدانی بین مردم داشته باشند هم بهتر می توانند مشکلات را احصا کنند و هم می توانند برنامه ریزی بهتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.
مختار اندرخور گفت: به همین خاطر به جای صندلی نشینی، میز خدمت در روستاها و مناطق را دارای کارایی بیشتر می دانیم و در این نشست چند تن از اهالی مشکلات خود را از قبیل آب شرب و گاز و توجه به تجهیزات مدارس مطرح و مسئولین در این زمینه ها قول دادند که تمام تلاش خود را برای مرتفع ساختن مشکلات انجام دهند.
اندرخور افزود: با توجه به اعتباری که رئیس سازمان امور عشایر کشور برای مناطق عشایری پرجمعیت در نظر گرفته، عشایر پرجمعیت رون انشالله تا سال ۱۴۰۲ از نعمت گاز برخودار می شوند و همچنین راه های عشایری این خطه در هفته گذشته مسطح و توسط یک دستگاه لودر تسطیح گردید تا عشایر در بحث ایاب و ذهاب مشکلی نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش عشایرو حداقل پنج سال به عقب برگرداند حالا ادعای میزخدمت دارد
جل الخالق...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1