تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۵۲۰۳۳
مطالبه جمعیت فرهنگیان جوان لنده

درخواست احداث درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه بزرگ

۱
کبنا ؛جمعیت فرهنگیان جوان شهرستان لنده طی نامه هایی به استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش درخواست احداث درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه بزرگ را ارائه دادند.

به گزارش کبنا نیوز؛ با توجه به محرومیت های امکاناتی،زیرساختی و بهداشتی کهگیلویه و جمعیت قابل توجه فرهنگیان شهرستان های چهارگانه دهدشت، بهمئی،  لنده و چرام، در همین رابطه جمعیت فرهنگیان جوان شهرستان لنده، طی درخواستی از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل آموزش و پرورش استان مطالبه پیگیری و احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ را داشته اند.
​​​​​​بدون شک احداث و تجهیز چنین درمانگاهی می تواند نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی، رفاه و گسترش بهداشت در منطقه خواهد داشت.

متن این درخواست به این شرح میباشد.

به نام خدا
 
جناب آقای دکتر احمدزاده
استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد
سلام علیکم؛ 

احتراماً نظر به اینکه حوزه کهگیلویه بزرگ شامل شهرستان های چهارگانه (کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام) و شش بخش (چاروسا، دیشموک، سوق، سرفاریاب، ممبی و موگرمون) بیش از 40 درصد جامعه آماری فرهنگیان فرهیخته شاغل در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده است، با این وجود حوزه استحفاظی کهگیلویه بزرگ فاقد درمانگاه اختصاصی برای این قشر عظیم فرهنگی است و عدم وجود مرکز درمانی اختصاصی فرهنگیان در این حوزه باعث مشکلات عدیده ای گردیده و این امر موجبات نارضایتی و شکایات گسترده فرهنگیان عزیز این حوزه را درپی داشته است.
شایسته است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا همانند حوزه های بویراحمد و گچساران در خصوص اخذ مجوز احداث و تأسیس درمانگاه تخصصی فرهنگیان کهگیلویه با امکانات لازم و مکفی اقدامات لازم صورت گیرد.

یاسین قاسمی
دبیر جمعیت فرهنگیان جوان شهرستان لنده

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

راد
Iran, Islamic Republic of
اگه برای شهرستان لنده وچرام دوبیمارستان احداث بشه خیلی ازبار ترافیکی بیمارستان دهدشت کاسته میشد حداقل درچرام یه بیمارستان تخصصی ایجاد بشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1