تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۵۱۹۶۴
به مناسبت یادواره شهدای کارمند و بزرگداشت شهدای دولت؛

همایش حریم خانواده در یاسوج برگزار شد

۱
کبنا ؛
به مناسبت یادواره شهدای کارمند و بزرگداشت شهدای دولت همایش حریم خانواده با دعوت از خانواده شهید عبداله اسکندری در سالن شهید جرجانی شهر یاسوج برگزار شد.
در این همایش، هاشمی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تکریم از خانواده شهید گفت: یکی از مصداق‌های جهاد تبیین حجاب و عفاف است و ما وظیفه داریم به این وظیفه الهی اهمیت داده و به آن عمل کنیم. تکریم حجاب در مقابل هجوم دشمن از اوجب واجبات است. دشمن می‌خواهد به باورهای دینی ما آسیب بزند و یکی از عواملی که دشمن سعی دارد به آن ضربه بزند حجاب است. وظیفه ماست که از این توصیه دینی حفاظت کنیم چرا که حفظ عفاف و حجاب یکی از بنیان‌های حفظ خانواده است و یکی از ضروریات دین و جامعه است.
وی گفت: دولت سیزدهم در بحث خانواده و جامعه اقداماتی انجام داده است یکی قرارگاه عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی و دیگری قانون دفاع از خانواده و جوانی جمعیت در جامعه ما در حال اجر است. ان شاالله اثرگذاری مثبتی داشته باشند
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت از خانواده شهید اسکندری تقدیر و تشکر کرد و گفت: جهان آفریده شد برای  انسان تا اشرف مخلوقات باشد. جهان آفریده شد برای انسان اما نه هر انسانی، انسانی که به مقام انسانیت رسیده باشد. اما انسانی که از حیطه دستورات الهی خارج شده باشد انسان مورد هدف آفرینش نیست. خداوند انسان را آفرید تا محمد(ص)، علی و فاطمه متولد شوند و شیعیان اهل بیت(ع) متولد شوند، انسان های حکیم، عالم، موحد و نیک متولد شوند و بشوند فخر بشر! انسانی که فرشتگان به آن افتخار کنند، انسانی که از دستورات الهی سرپیچی کند فخرالبشر نخواهد شد، لکه ننگی است برای جامعه. خانواده اسلامی می‌تواند با تربیت خود انسانی در شان و منزلت، در شان و منزلت مکتب اهل بیت تربیت کند و به آن ببالد.
در ادامه برنامه، سالاری همسر شهید اسکندری، ضمن تقدیر و تشکر از تدارکات برنامه و مردم گفت: دقایقی را مهمان شهدا هستیم، در آستانه ماه صفر هستیم و می‌بینیم اهل بیت ما در این دوماه چقدر سختی کشیدند خجالت می‌کشیم بگوییم ما هم مصیبت دیدیم.
وی گفت: شهید اسکندری قبل از رفتن به سوریه گفت به خدا قسم اگر ببینم در روی این کره خاکی کسی به کسی ظلمی کند به آنجا می‌روم و آنقدر می‌جنگم تا به شهادت برسم.
وی در ادمه از اهمیت عفاف و حجاب گفت و افزود: خدا را شکر بعد از ۸ سال دوری پیکر شهید ما در روزهای عزاداری سید و سالار شهیدان به وطن بازگشت. مردم شهیدپرور این کشور با عشق و ارادتی که به شهدا داشتند در مشهد، تهران، شیراز و همه شهرها ما را مورد لطف خود قرار دارند و از همه آنها نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1