تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۹۱۷
خیز بلند تحول آفرینی و خدمت رسانی برای مردم؛

رویکرد جهادی در بهره برداری از ساختمان مرکزی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
ساختمان مرکزی اداره  کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در پنجمین روز از هفته دولت بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور دکتر منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و مدیران استانی  افتتاح شد.
به گزارش کبنا، امروز دوشنبه (7 شهریورماه 1401) منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به پویش پاسخگویی تحول آفرین این سازمان در دولت مردمی با رویکرد بهبود خدمات رسانی به مردم  اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگ ساختمان مرکزی اداره کل امور مالیاتی یاسوج با رویکرد جهادی تکمیل و بهره برداری شد. 
وی تکریم حقوق مؤدیان و افزایش خدمات رفاهی ساختمان های اداری را از اولویت های این سازمان برشمرد. 
میلاد فرخان مدیرکل امور مالیاتی استان نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ساختمان اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در زمینی به مساحت هزار و ۴۸۰ مترمربع و زیربنای 9 هزار و ۲۱۳ مترمربع در هشت طبقه احداث شده است.
وی اعتبار هزینه شده این پروژه را تاکنون بالغ بر یکهزار میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه  یک تحول در روند خدمت رسانی به مردم  و نیز افزایش رفاه کارکنان در یک فضای مطلوب اداری ایجاد  شد.
در این آئین حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد، شریف پور مدیرکل اموراقتصادی و دارایی، شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری و حسن پور نماینده اداره کل دیوان محاسبات و مجموعه مسئولان و کارکنان اداره کل امور مالیاتی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
اینقدفرارمالیاتی داریم وبعضآباتبانی....فقط بلدندازکارمندها مالیات بگیرند....خروجی این سازمان اصلا چیز جالب وتحسین برانگیزی نیست....
Iran, Islamic Republic of
حالا شما که مدعی ارایه خدمات و عدالت و دلسوزی و برادری و برابری هستی و ادعای مردمی بودن را داری بفرمایید این گوی و این میدان.درستش کن و مردم استانت را شادمان و خوشحال کن. که یک عمر دعاگویت باشند.
Iran, Islamic Republic of
استان محروم و فقیر و مستمند و رده آخری. شمارید استانها دیگر را ببینید.شتاب و سرعتو توسعه و پیشرفت و آبادانی آنها بسیار بالا هست.محروم ترین و ضعیف ترین و رده آخر توسعه کشور در همه ابعاد و حیطه های فرهنگی اجتماعی بهداشتی و سلامت فنی و مهندسی رفاهی.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1