تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۵۱۷۴۹
کبنا گزارش می دهد؛

حضور میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوزی کوه خامی

۰
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از صبح امروز با مدیریت میدانی استاندار با همه توان در حال اعزام نیرو برای مهار آتش هستیم، صعب العبور بودن منطقه دسترسی و پیمایش پیاده روی برای مهار آتش را محدود کرده است.
به گزارش کبنا، همزمان با ساعت 16 آخرین روز از مرداد ماه 1401  آتش به جان کوه خامین در محدوده جهاد آباد شهرستان گچساران افتاد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان که از شب گذشته  تا کنون در منطقه حضور دارد گفت: عصر دیروز 31 مرداد ساعت 16 کوه خامین در محدوده جهاد آباد دچار حریق شد.
اسلام جاودان خرد افزود: همان دیروز اکیپ 8 نفره از محیط بانان محیط زیست شهرستان گچساران به محل اعزام شدند و شب گذشته را در منطقه بیتوته نمودند.
وی گفت: بدلیل صعب العبور بودن منطقه و باد شدید محیط بانان موفق به مهار آتش نشدند.
جاودان خرد ضمن تشکر از انسجام تیم استاندار در مدیریت میدانی افزود: از صبح امروز با حضور میدانی دکتر احمد زاده استاندارمحترم، مدیرکل مدیریت بحران و فرماندار شهرستان گچساران، تا کنون 21 نفر نیرو، متشکل از محیط بانان، هلال احمر، قرق بانان و سازمان های مردم نهاد و شرکت نفت با 7 سورتی پرواز در منطقه پیاده و مشغول مهار آتش اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همه کسانیکه از عصر دیروز تا کنون مشغول مهار آتش هستند افزود: فعلا  اولویت مهم و نخست مهار آتش است، با دستور استاندار وکمک نیروهای امنیتی بعد از مهار کامل آتش ، علت و میزان عرصه ای که دچار حریق شده اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1