تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۴۵۱۲۸۱
کبنا گزارش می دهد؛

آیین تکریم و معارفه معاونان توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش گچساران + تصاویر

۱
کبنا ؛
آیین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش این شهرستان، در محل سالن اجلاس آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، انوشیروان قیطاسی امروز چهارشنبه (19 مردادماه 1401) در این آیین تکریم و معارفه گفت: سید عبدالرحیم اسدزاده در طول دوران تصدی پست معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی ،آموزش و پرورش، پیگیری مجدانه ای در مسائل و مشکلات حوزه ی تعلیم و تربیت داشت و این ویژگی بارز او است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: همه ی ما در طول دوران خود ممکن است بارها سنگر خدمت خود را تغییر دهیم اما هدف ما هیچ گاه تغییر نخواهد کرد و همچنان برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به اهداف والای آن تلاش خواهیم کرد. همه مسئولین و مردم،از هر نژاد و قومی،دست به دست هم می دهند تا خالق روزهای خوبی برای اکنون و آینده ای درخشان تر از همیشه،برای ایران اسلامی باشند و این جبهه ی ارزشی و سنگرهای آن همچنان پا برجا خواهد ماند.
گفتنی است در انتهای این آیین تکریم و معارفه، در حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران "وحید ارشادی" به عنوان معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی جدید آموزش و پرورش شهرستان گچساران معرفی و از زحمات " سید عبدالرحیم اسدزاده "  تقدیر و تشکر شد.
انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه پس از خوشامد گویی و آرزوی سربلندی ، از وحید ارشادی و همه ی معاونین خواست با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی،با برنامه ریزی و پیگیری های لازم،شرایط را برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا سازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1