کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آیین تکریم و معارفه معاونان توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش گچساران + تصاویر

19 مرداد 1401 ساعت 21:32

آیین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد.


آیین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش این شهرستان، در محل سالن اجلاس آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، انوشیروان قیطاسی امروز چهارشنبه (19 مردادماه 1401) در این آیین تکریم و معارفه گفت: سید عبدالرحیم اسدزاده در طول دوران تصدی پست معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی ،آموزش و پرورش، پیگیری مجدانه ای در مسائل و مشکلات حوزه ی تعلیم و تربیت داشت و این ویژگی بارز او است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: همه ی ما در طول دوران خود ممکن است بارها سنگر خدمت خود را تغییر دهیم اما هدف ما هیچ گاه تغییر نخواهد کرد و همچنان برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به اهداف والای آن تلاش خواهیم کرد. همه مسئولین و مردم،از هر نژاد و قومی،دست به دست هم می دهند تا خالق روزهای خوبی برای اکنون و آینده ای درخشان تر از همیشه،برای ایران اسلامی باشند و این جبهه ی ارزشی و سنگرهای آن همچنان پا برجا خواهد ماند.
گفتنی است در انتهای این آیین تکریم و معارفه، در حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران "وحید ارشادی" به عنوان معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی جدید آموزش و پرورش شهرستان گچساران معرفی و از زحمات " سید عبدالرحیم اسدزاده "  تقدیر و تشکر شد.
انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه پس از خوشامد گویی و آرزوی سربلندی ، از وحید ارشادی و همه ی معاونین خواست با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی،با برنامه ریزی و پیگیری های لازم،شرایط را برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا سازند.


کد مطلب: 451281

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451281/2/آیین-تکریم-معارفه-معاونان-توسعه-پشتیبانی-اداره-آموزش-پرورش-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1