تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۴۹۲۹۷
کبنا گزارش می دهد؛

ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مردم

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در برنامه ملاقات عمومی این هفته که چهار ساعت به طول انجامید با ۳۵ نفر از اقشار مناطق مختلف استان دیدار داشت و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده، تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم را از مهمترین رسالت آنها اعلام کرد و گفت: ظرفیت های قانونی بهترین و بالاترین مرجع برای حل مشکلات مردم است.
وی توجه به خانواده های ایثارگران و اشتغال فرزندان معزز شهدا را اولویت دانست و اظهار داشت: قانون جامعه ایثارگران مسائل را بسیار شفاف و صریح بیان کرده است و اجرای آن هم باید بدون کم و کاست صورت گیرد.
احمدزاده تاکید کرد: هر جایی که از حقوق خانواده های معزز شهدا یا فرزند شهیدی و جامعه ایثارگران غفلت شده و به خصوص در امر اشتغال تضییع صورت گرفته باشد با آن برخورد و حقوق آنها قطعا برگردانده خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار که حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، دستورات لازم به درخواست های عمومی و اختصاصی مراجعین که در بخش صنایع و واحدهای تولیدی، کارآفرینی و جویندگان شغل، خدمات روستایی، تسهیلات بانکی و تعمیر یکی از اماکن مذهبی بودند را صادر کرد.
احمدزاده، توسعه مرکز MRI ، ایجاد مرکز پرتو درمانی و غربالگری در مرکز استان را ضروری دانست و دستور پیگیری لازم برای درخواست متقاضی را صادر کرد.
در این دیدار همچنین افرادی از منطقه دشمن زیاری در استان مواردی از خواسته های عمومی منطقه را بیان کردند که استاندار در این خصوص دستور به بررسی و پیگیری داد.
استاندار به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به همه مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: این حق قانونی مردم است که با مسئولان دیدار رو در رو داشته باشند و از نزدیک مسائل و مشکلات را مطرح تا مورد بررسی قرار بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1