تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۴۹۱۲۳
گزارش تصویری

نشست مدیرعامل پتروشیمی گچساران با کارآموزان جدید برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی گچساران، در این نشست صمیمی؛ مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، مشاور مدیرعامل و رییس راه اندازی شرکت پتروشیمی گچساران نیز حضور داشتند و مسئولین مربوطه به دانش آموختگان معرفی گردیدند.
در ابتدای این نشست کلیپهای آشنایی با شرکت ره آوران فنون و همچنین آخرین وضعیت شرکت پتروشیمی گچساران به نمایش در آمد و پس از آن دکتر نادرپور مدیرعامل شرکت ره آوران فنون به ایراد سخنرانی پرداخته و در خصوص دوره های پیش روی کارآموزان و همچنین شرایط دوره توضیحاتی را ارائه نمود.
براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران نیز از حضور در میان همکاران جدید ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: خوشحالم که می بینم تلاشهای فراوان و برنامه ریزی های مدون مدت اخیر در حال به ثمر نشستن است و یک گام تا هدف نهایی باقی نمانده و البته می بایست کم کم آماده شویم تا مسئولیتهای خطیری به شما عزیزان منتقل شود.
مهندس مصطفی حیدریان با ابراز اینکه در بدو ورود به ماهشهر و حضور در جمع کارآموزان حس هیجان همراه با کوله باری از خاطرات در مقابل چشمم عبور کرد افزود: صندلی که شما نشسته اید، روزگاری بنده و مسئولین فعلی نیز تجربه کرده ایم و مرور خاطرات آن زمان بسیار شیرین و البته بسیار به سرعت گذشت و قدر چنین روزهای شیرینی را بدانید چرا که این روزها آینده شما را خواهند ساخت و بهتر است بگویم آینده ای که پتروشیمی گچساران را خواهد ساخت.
حیدریان همچنین با تاکید بر شعار سازمانی شرکت پتروشیمی گچساران خطاب به کارآموزان گفت: از روز نخست مسئولیتم در این شرکت، از پرسنل خواستم تا تلاش-همدلی-رفتار سازمانی را به عنوان سرلوحه کار خویش قرار دهند و به شما عزیزان نیز عرض میکنم که این شعار سازمانی را توجه ویژه داشته باشید.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران در پایان با اشاره به اینکه توصیه ام به کارآموزان این است که همواره عاشق کار خود باشند اظهار داشت: تلاش، دانش و مسئولیت پذیری سه ضلع مثلث موفقیت در کار تیمی است و بدون شک با انجام این سه ویژگی اتفاقات خوبی را رقم خواهید زد و به حتم با روحیه و انگیزه ای که در شما می‌بینم روزهای خوبی در آینده نزدیک پیش رو خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی گچساران، پس از پایان این نشست مدیرعامل و سایر مسئولین با حضور در بین کارآموزان از نزدیک پاسخگوی بعضی پرسشهای آنان بودند و قرار است در مدتهای از قبل اعلام شده، مشاور مدیرعامل و سایر مسئولین مربوطه از طرف شرکت پتروشیمی گچساران در چندین نوبت با کارآموزان دیدار و در جریان آخرین وضعیت آنان و یا رفع مشکلات احتمالی قرار گیرند و همچنین با ایمیل اعلام شده توسط مشاور مدیرعامل پتروشیمی گچساران، بصورت الکترونیکی نیز ارتباط بیشتر صورت پذیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1