تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۷۵۶۴
کبنا گزارش می دهد؛

دوره آموزشی فوتبال پایه با حضور مربی کشوری در گچساران + تصاویر

۰
کبنا ؛
دوره آموزشی فوتبال پایه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در آستانه شروع فصل تابستان دوره آموزشی توسعه فوتبال پایه با حضور استاد مجید جلالی با هدف توانمند سازی و دانش افزایی مربیان و مدیران باشگاه های فوتبال پایه نفت و شهرستان گچساران پایه ریزی شده است.
جلالی در این دوره آموزشی با اشاره به اهمیت فوتبال در رده های سنی ۷ تا ۱۹ سال بیان نمود: آموزش و تبادل اطلاعات باعث بروز شدن علم مربیان می شود و از این طریق می توانیم در راستای فوتبال، گام‌های موثری برداریم.
وی افزود: تمامی بازیکنان در هر سطح و جایگاه نیازمند طی نمودن آموزش های کاربردی و تکنیکی در زمینه فوتبال می‌باشند و شهرستان گچساران این پتانسیل را در رده های سنی مختلف دارد که با استفاده از مربیان با تجربه و آشنا به دانش روز برای پرورش این استعدادها در کنار یک آکادمی کاملاً حرفه‌ای آینده خوبی را پیش رو داشته باشد.
در ادامه ابوالحسن غلامی، مدیر عامل تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار نمود: توسعه فعالیت‌های ورزشی می تواند، بخش مهمی از اقدامات مرتبط با مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی در مناطق کمتر توسعه یافته وزارت نفت باشد و ما به عنوان شرکت‌های بهره بردار اجرا کننده این سیاست ها هستیم.
وی افزود: با انجام کارهای زیر بنایی در بستر آموزش و توانمندسازی مربیان و مدیران فوتبال پایه در بازه زمانی منطقی، تحول عظیمی در شناسایی و پرورش استعدادهای فوتبال شهرستان خواهیم داشت.
قابل ذکر است: دوره آموزشی توسعه فوتبال پایه به مدت دو روز متوالی نهم و دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران به صورت تئوری و عملی برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1