تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۴۶۹۱۴
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛

مراسم معارفه شهردار جدید دوگنبدان برگزار شد /حضور پررنگ قشقایی‌ها ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر دوگنبدان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 24 فروردین ماه 1401) مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان با حضور سید ناصر حسینی‌پور  نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران، عیسی شهامت مدیرکل امور شوراها و شهری استانداری، مدیرکل امور مالیاتی، شکوهی پور رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر دوگنبدان و سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. 
بنا بر این گزارش، با حکم احمد وحیدی وزیر کشور رضا قشقایی به عنوان شهردار جدید گچساران معرفی شد.
در این مراسم حضور سران قشقایی پُررنگ بود و سیدناصر حسینی در سخنرانی خود به ارزش و اهمیت قوم قشقایی و پست های کلیدی آنها در سطح ادارات گچساران اشاره کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: انتخاب شهردار دوگنبدان کمی زمان بر بود، ولی انتخاب خوبی صورت گرفت.
وی در خصوص اینکه در حین سخنرانی «کلاه سنتی قشقایی بر سر او گذاشتند» گفت: نگاه من به این کلاه نگاه تظاهرگونه و سمبلیک نیست.
اگر می گویم به این انسان های شریف اعتقاد دارم، واقعا اعتقاد دارم. عده ای از افراد پیش از این که یکی دو اداره درجه دو را به این مردان بزرگ دادند، آنها را در حد چند اداره و پست کوچک راضی می کردند. ولی می بینید که الان به این شکل نیست.
سیدناصر حسینی به دوره نمایندگی برادر خود سید قدرت حسینی اشاره کرده و گفت: حتی برادر من هم برای این عزیزان در شهرستان و در ادارات کل سنگ تمام گذاشتند.
وی گفت: عرض تکریم به 2 هزار شهید ترک زبان و 140 شهید ترک از شهرستان گچساران دارم.
حسینی افزود: در خصوص آقای قشقایی، بنده به ایشان گفتم ما شما را باور داریم، تقسیم عادلانه قدرت باید انجام گیرد.
وی افزود: تقسیم عادلانه قدرت باید بصورت طایفه ای انجام گیرد، چرا که طوایف به ما مراجعه می کنند و مطالبات دارند.
وی گفت: طوایف صبور باشند، این تقسیم عادلانه اتفاق خواهد افتاد، برخی از طوایف مطالبه دارند و هنوز تقسیمات انجام نگرفته، از جمله طوایف زاداحمد، عالیشاهی ، یکی دو طایفه دیگر، بخشی از دولیاری. امروز این مطالبات برای مردم در حال انجام است و الان کار برای عزیزانی که بعد از بنده به بهارستان خواهند رفت این تقسیم عادلانه قدرت سخت خواهد شد.
وی در خصوص انتصاب ایل قشقایی اظهار کرد: سعی مان بر این بوده که انتصاب برای قشقایی در حد شأن و حق آنها باشد. قصد ما هم این بود که انتصابات عادلانه باشد.
حسینی افزود: در تماس تلفنی با آقای عاملی مقدم یکبار، دو اسم برده شد. گفتند نظرتان درباره حسام رحمانی در میان لرها و آقای رضا قشقایی در میان ترک ها چیست؟ عرص کردم آقای حسام رحمانی حق شما شهردار شدن در دوگنبدان نیست، چرا که آقای رضا قشقایی از شما قوی تر است.
وی افزود: ایشان رزومه قوی دارد، وقتی در خصوص برنامه های میان مدت و بلندمدت با ایشان صحبت کردم متوجه شدم که ایشان اهل این کار است.
حسینی گفت: از معاون محترم عمرانی، فرماندار محترم، معاون شوراها و آقای استاندار که امروز تشریف ندارند می خواهم که همه با هم بجای تقابل تعامل داشته باشیم و شهرداری را در تراز شهرستان گچساران ببینیم و کمک کنیم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جتدلیدر تام ببر که جدیدا به خاطر حسینی آمده اند تاحایی که که مسخص هست همان طرفداران فولادی و عده ای هم به خاطر شخص سهردار شرکت وردند ربطی به نمایتده ندارد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1