تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۴۶۸۹۳
کبنا گزارش می دهد

نشست ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران/ انتقاد از پتروشیمی گچساران و شهرداری دوگنبدان(+تصاویر)

۱
۲
کبنا ؛ نشست ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، سید فاضل رضایی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست دبیرستاد اقامه نمازاظهار کرد: تحقق منویات رهبری در بحث توسعه و ترجمه ترویج اقامه نماز بسیار حائز اهمیت است.
 سید فاضل رضایی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بحث ترویج اقامه نماز بسیار تاکید داشته و آن را یک موضوع بسیار مهم می‌دانند.
رضایی با اشاره به اینکه برپایی نماز علاوه بر ثمرات معنوی در کاهش آسیب های اجتماعی نیز تاثیر گذار است، تصریح کرد: تمام دستگاه ها و مسئولان در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات مساجد و حسینیه های شهر باید پای کار آمده و اقدامات لازم را انجام دهند.
رضایی بیان کرد: جا دارد از شرکت نفت گچساران برای ایجاد ۳۵ نمازخانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران عنوان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جماعت در 80 درصد ادارات گچساران برگزار می شد.
در ادامه فرماندار گچساران اظهار کرد: نمازسرچشمه تقوا و ستون دین است و تمامی دستگاه‌ها و متولیان امرباید برای ترویج و اقامه نماز تلاش کنند.
روانبخش دیهیمی خوب افزود: ما باید زمینه استقبال و انگیزه هرچه بیشتر نماز خواندن را در جامعه فراهم بکنیم چون این موضوع کاملا ثابت شده است که کسانی که اهل نماز و عبادت هستند کمتر دچار آسیب های اجتماعی شده و همچنین انسان های مفید و تاثیر گذاری در جامعه هستند.
در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران اظهار کرد: شرکت پتروشیمی گچساران فاقد فضای مناسب برای اقامه نماز برای پرسنل و کارگران شاغل در این مجتمع می باشد.
حجت السلام هادی خادمی افزود: مدیریت این مجتمع باید پاسخگو باشد و مسئولان پتروشیمی گچساران باید قبل از بهره برداری این پروژه در خصوص این معضل چاره اندیشی کرده و فضای مناسبی را برای اقامه نماز و برگزاری دیگر مراسمات دینی و مذهبی فراهم بکنند.
خادمی عنوان کرد: با توجه به اینکه پتروشیمی دارای امکانات و....می باشد قابل قبول نیست که چنین فضای را آماده نکند.
وی تصریح کرد: در مجتمع ها، کارگاههای عمرانی، صنعتی و مجتمع های بین راهی.. هم متاسفانه فضای مناسبی برای اقامه نماز در نظر گرفته نشده که جا دارد کارگروه اقامه نماز تشکیل شود و این معضلات را بررسی و چاره اندیشی کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران بیان کرد: شهرداری دوگنبدان باید دستشویی و وضوخانه و همچنین فضای بسیار مناسبی برای اقامه نماز در پارک ها برای مسافران و مردم مهیا بکند که متاسفانه برخی پارک ها فاقد این فضا هستند که زیبنده مردم ولایتمدار و شهید پرور گچساران نمی باشد.
خادمی عنوان کرد: دیده شده شهرداری دوگنبدان در پارک ها قفل بزرگی بروی دستشویی ها و نماز خانه ها زده است یا سرویس های بهداشتی پارکها غیرقابل استفاده می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:ضرورت دارد که از خادمان مساجد و همچنین موذن مساجد واز کسانی که در مسیر ترویج نمازقدم میدارند تجلیل و قدردانی بعمل بیاید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
بله درست میفرمایند...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1