تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۴۶۴۰۱
در بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از باشگاه هندبال فرازبام خائیز مطرح شد؛

ستاری‌فرد: باشگاه فرازبام نقشی هویتی برای کهگیلویه و بویراحمد دارد / عزت‌خواه: فراز بام نشان داد در محرومیت هم می‌توان پیشرفت کرد

۱
کبنا ؛
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و‌ پرورش به همراه مدیران کل آموزش و‌ پرورش، ورزش و جوانان و نوسازی مدارس استان، از باشگاه فرازبام خائیز دهدشت بازدید کردند.
به گزارش کبنا، ستاری‌فرد معاون وزیر آموزش و‌ پرورش در دهدشت گفت: خوشحالم در منطقه محروم و تاریخی و در باشگاهی که بدون کمک دولت در راستای توصیه رهبری به تحصیل، تذهیب و ورزش قدم برداشته و ایجاد بستر برای تحقق توصیه رهبر باعث افتخار است.
وی افزود: خوشحالم تمام محوریت فرازبام در حوزه دانش آموزی است و در واقع با ایجاد امید به موضوع آموزش و پرورش کمک کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: ورزش ابزار هویت‌ساز است و کشورها و دولت برای هویت بخشی و معرفی خود به جهان به ورزش روی آوردند و اینکه سرمایه‌گذار بومی فرازبام خائیز به هویت بخشی دهدشت کمک کرده بسیار امیدوار کننده است.
ستاری‌فر افزود: فرازبام خائیر ورزش را به شکل علمی و عملی کار می‌کند و عضویت بازیکنان در تیم های ملی کار ارزشمندی است و شایسته تقدیر و در وزارت آموزش و پرورش با همین رویکرد فرازبام خائیز چنین طرحی با عنوان هدایت ورزشی دانش آموزان در دست اجراست‌.
ستاری‌فرد گفت: پایگاه ملی ورزش دانش آموزی در تهران راه اندازی شده و باید در تمام استان‌ها ایجاد شود که البته باید این طرح آمایشی باشد یعنی در هر استان متناسب با استعدادهای ورزشی آن کار شود.
معاون وزیر آموزش تصریح کرد: باشگاه فرازبام خائیز و مجموعه تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش می‌تواند همکاری خوبی داشته باشند و وزارت از طریق ایجاد زیرساخت و فرازبام با استعدادیابی می‌تواند به تحقق اهداف ورزش قهرمانی و همگانی کمک کنند.
ستاری‌فرد گفت: فرازبام خائیر فرصت خوبی برای توسعه وررش در دهدشت است و انشالله در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش به چنین ظرفیت های توجه خواهد کرد. هم مدیریت استعداد کنید و هم در پرورش آنها تلاش کنید و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان و با توجه به نهصت ملی توسعه ورزش مدرسه‌ای که سهم استان ۵۳ طرح است ایجاد شود.
معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزیر آموزش و‌ پرورش تصریح کرد: ۱۱۰ فضای ورزشی به فضای مدارس استان اضافه خواهد شد و این فرصت ممتاز می‌تواند به استعدادهای استان کمک کند.

           
حسنعلی عزت‌خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از باشگاه فرازبام خائیز بابت ایجاد این دورهمی با حضور معاونت و زیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنم و معتقدم خائیز باید از بازیکنان فراز بام الگو بگیرد و اینکه شما مبلعان فرهنگ بالای بلادشاپور هستید افتخار می‌کنم.
عزت‌خواه افزود: قدردان تمام زحمات شما هستم و شما بدانید دکتر ستاری‌فرد الگوی خوبی برای جوانان استان است که بدانیم محرومیت مانع پیشرفت نمی‌شود و بازیکنان فرازبام خائیز باید الگوی سایر جوانان استان باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: شما بازیکنان به توصیه رهبری گوش کردید که به ورزش تحصیل و تهدیب پرداختید و این سه همراه هم می‌تواند به تکامل جوان کمک کنند.
عزت‌خواه گفت: جامعه امروز هم به قهرمان هم به پهلوان نیاز دارد و شما قهرمانان و پهلوان استان هستید و به مانند شهدای کشور الگو باشید و انشالله در آموزش و پرورش به رسالت خود یعنی پرورش قهرمانان پهلوان کمک کند.
محرومیت‌های استان را جبران کنیم و باید امکانات بهتر و بیشتر برای مناطق محروم استان‌های کمتربرخوردار گسیل شود و مدیریت که به عنوان امانت دست ماست به خوبی عمل کنیم‌‌.

            
عین الله دهقان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر از حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استان گفت: انشالله بسترهای لازم با حمایت نخبگانی مانند ستاری‌فرد ایجاد شود و جوانان استان بتوانند استعدادهای خود را نشان دهند.
دهقان گفت: قهرمانی‌های فرازبام در یک سال اتفاقی نیست بلکه حاصل کار و تلاش مجموعه فرازبام است که یک بخش خصوصی توانست چنین افتخاراتی کسب کند. 
لازم به ذکر است در پایان، پیراهن باشگاه فرازبام خائیز دهدشت به رسم یاد بود به صادق ستاری‌فر معاونت تربیت بدنی اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1