تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۴۵۹۹۶
به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

مانور ستاد خدمات سفر شهرستان لنده به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار گردید+تصاویر

۰
کبنا ؛به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در نوروز ۱۴۰۱ مانور ستاد خدمات سفر در شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار شهرستان لنده گفت :در آستانه فرارسیدن سال جدید ستاد خدمات سفر شهرستان لنده با برگزاری مانور در سطح شهرستان آمادگی خود را جهت پذیرایی و خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کردند.
در این مانور خودروی، کلیه خودروهایی خدمات رسان اعم از آمبولانس های اورژانس، خودروی آتش نشانی، خودروهای گشت پلیس راهنمایی و انتظامی، ،هلال احمروخودروهای راهداری و سایر خودروهای امدادی و خدماتی حضور داشتند.
جلال دانش ،ایجاد بسترلازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را یکی از مهمترین فرصت های جذب گردشگر در شهرستان ، اعلام کردو گفت:ستاد اسکان شهرستان لنده می بایست با توجه به ظرفیت های موجود خود و براساس ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات آماده ارائه سرویس دهی به گردشگران و مسافران نوروزی باشد.
فرماندار شهرستان افزود: باید در ستاد های اسکان مسافران نوروزی علاوه بر معرفی مناطق و جاذبه های دیدنی و گردشگری در بحث معرفی آداب و سنن و فرهنگ غنی بومی و عشیره ای این منطقه نیز تلاش شود.
وی تاکیدکرد: انتظار می رود همه مسئولان ستاد خدمات سفر در شهرستان آمادگی صددرصدی جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به شرح وظایف محوله خود را داشته باشند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1