کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

مانور ستاد خدمات سفر شهرستان لنده به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار گردید+تصاویر

28 اسفند 1400 ساعت 15:53

به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در نوروز ۱۴۰۱ مانور ستاد خدمات سفر در شهرستان لنده برگزار شد.


به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در نوروز ۱۴۰۱ مانور ستاد خدمات سفر در شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز؛ فرماندار شهرستان لنده گفت :در آستانه فرارسیدن سال جدید ستاد خدمات سفر شهرستان لنده با برگزاری مانور در سطح شهرستان آمادگی خود را جهت پذیرایی و خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کردند.
در این مانور خودروی، کلیه خودروهایی خدمات رسان اعم از آمبولانس های اورژانس، خودروی آتش نشانی، خودروهای گشت پلیس راهنمایی و انتظامی، ،هلال احمروخودروهای راهداری و سایر خودروهای امدادی و خدماتی حضور داشتند.
جلال دانش ،ایجاد بسترلازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را یکی از مهمترین فرصت های جذب گردشگر در شهرستان ، اعلام کردو گفت:ستاد اسکان شهرستان لنده می بایست با توجه به ظرفیت های موجود خود و براساس ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات آماده ارائه سرویس دهی به گردشگران و مسافران نوروزی باشد.
فرماندار شهرستان افزود: باید در ستاد های اسکان مسافران نوروزی علاوه بر معرفی مناطق و جاذبه های دیدنی و گردشگری در بحث معرفی آداب و سنن و فرهنگ غنی بومی و عشیره ای این منطقه نیز تلاش شود.
وی تاکیدکرد: انتظار می رود همه مسئولان ستاد خدمات سفر در شهرستان آمادگی صددرصدی جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به شرح وظایف محوله خود را داشته باشند.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 445996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/445996/2/مانور-ستاد-خدمات-سفر-شهرستان-لنده-منظور-هماهنگی-بیشتر-دستگاه-های-اجرایی-رسان-برگزار-گردید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1