تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۴۴۹۲۶
معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

فرمانده سابق به فرمانده جدید؛ مراقب رسانه‌های نان به نرخ روز خور باشید

۲
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 به گزارش کبنا، در این مراسم سرهنگ جهان دیماز فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: خدمت خودم را خدمتی برای مردم می‌دانم و همیشه مدیون و قدردان همکارانم هستم به خاطر همراهی و همکاری که با بنده داشتند.
وی افزود: در بحث پیشگیری از اتفاقات ناگوار و تأمین امنیت مردم همکارانم زحمات زیادی را متحمل شدند و خدمات ارزشمندی را انجام دادند.
سرهنگ دیماز ادامه داد: عزیزانی که می‌خواهند خدمت کنند به این مردم همیشه به یاد داشته باشید که نیروی انتظامی همیشه خادم مردم و برای خدمت به آنها آماده بودند و هستند.
 وی افزود: همه فرزندان این استان و شهرستان توانایی خدمت را در هر جایی دارند و امیدواریم برای بکارگیری در مسئولیت‌های موجود از توانمندی‌های این عزیزان استفاده بشود.
 سرهنگ جهان دیماز افزود: همیشه در انتصاب همکارانم، توان و شایسته سالاری را مدنظر قرار دادم و هیچ گاه از قوم‌گرایی در انتصاباتم استفاده نکردم.
 و با تشکر از تلاش اصحاب رسانه‌ها نکته‌ای را مورد تذکر به فرمانده جدید انتظامی و اعضای شورای تأمین امنیت قرار داد: مراقب رسانه‌های نان به نرخ روز خور باشید.

 پلیس مردم پایه لازمه توسعه و خدمت به مردم است
سید عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه عملکرد پلیس در کهگیلویه پیوسته مبتنی بر روحیه انقلابی و حسن سلوک بوده است، تصریح کرد: امروز امروز لازمه توسعه امنیتی وجود پلیس مردم پایه است.
موسوی با بیان اینکه نیروی انتظامی خدمات بسیار ارزنده‌ای در تولید، حفظ و توسعه امنیت ارائه می‌دهد و ما قدردان تلاش‌ها هستیم، بر لزوم امنیت مردم پایه تاکید کرد.
 وی با بیان اینکه اهمیت امنیت برای یک جامعه و مردم یک موضوع غیرقابل تردید است بیان کرد: امنیت محور و پایه اصلی پیشرفت و توسعه همه جانبه می‌باشد؛ در همه عرصه‌های زندگی لزوم امنیت حرف اول را می‌زند، به طوری که امنیت نباشد، اقتصاد، پیشرفت، رفاه، آسایش و … نیست.
 وی با اشاره به عملکرد مثبت پلیس در حوزه‌های اجتماعی تاکید کرد: با وجودخلا هایی که در تجهیزات و امکانات کلانتری‌ها و پاسگاهها وجود دارد اما این عزیزان با داشتن روحیه انقلابی و انگیزه خدمت به مردم با رفتار شایسته نظارت و مدیریت دارند. 
وی خاطر نشان کرد: مردم باید قدر امنیت را بدانند؛ اگر پیشرفت اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی، علمی و در یک کلام توسعه همه جانبه می‌خواهیم باید بدانیم که همه اینها در زیر سایه امنیت محقق می‌شود.
در آئین معارفه فرمانده انتظامی کهگیلویه، حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت اظهار داشت:
نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی و امین مقام معظم رهبری و ولایت است
 وی افزود: نیروی انتظامی آن نیروی جان بر کف خدوم و صادقی که در دنیا بی نظیر است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه قدرت و عزت دست خداست، این مسئولیت‌ها می‌آیند و می‌روند، افزود: نیروی انتظامی ما مظلوم و مقتدر است، امروز در منطقه انتظامی ما از نیروهای بسیار قوی انتظامی است و فضل آن بر دیگران فضل ایمانشان و اعتقادات آنها است.

 امام جمعه دهدشت گفت: در مسئله امنیت، امنیت کنونی ما با امنیت دوران دفاع مقدس اصلاً قابل قیاس نیست. یادآور بشویم چه بودیم و به کجا رسیده‌ایم.
 حجت الاسلام وحدانی فر در پایان با تشکر و قدردانی از فرمانده سابق نیروی انتظامی کهگیلویه را فردی دارای تدبیر، برنامه و صبور، خوش اخلاق و پای کار یاد کرد و گفت: سرهنگ دیماز دارای برنامه بود سالها خدمت کرد رفتن سرهنگ جهان دیماز کسی را خوشحال نکرد، و می‌توان از ظرفیت‌های فکری و مشاوره‌ای او استفاده کرد.
در پایان این مراسم، سرهنگ محمد موسوی به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه منصوب و از تلاش‌های ارزنده سرهنگ جهان دیماز تجلیل شد.


















نام شما

آدرس ايميل شما

Seychelles
یکی از همین رسانه ها قطعا کبنا هستش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
امیدوارم که آقای موسوی فرمانده جدید بتواند مقدر و با صداقت کار کند و ضعف های که در دوره آقای مسعود جو وجود داشت ودر روستای برج علیشیر اتفاق افتاد غارت خانه ها و خرابکاری ها و دزدی ها پیگیری شود و خانه هایی که در این زمستان بی خانمان شدند به خانه ها برگردند ..انتظار می رود امام جمعه دهدشت در مسولیت خطیر پیش قدم شود .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
صد حیف که سرهنگ موسوی از گچساران رفتش واقعا انسان به تمام معنا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1