تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۴۴۳۷۹
در مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)؛

آغاز توزیع 11 هزار و 650 بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۱
کبنا ؛مرحله هفتم رزمایش همدلی و  احسان با حضور حجت الاسلام دهقان دفتر نماینده ولی فقیه و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این همایش که امروز (۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰) در گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: 11 هزار و 650 بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع خواهد شد.
شایان نادری اظهار کرد: از بدو شیوع کرونا بیش از 300 میلیارد ریال در حوزه های مختلف معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی برای مردم مستضعف استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.
وی با بیان اینکه «مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام تمام تلاشش بر این است که بر اساس عدالت توزیع خدمات ارائه دهد»، گفت: تا زمان برچیده شدن ویروس منحوس کرونا خدمات رسانی ستاد اجرایی ادامه دارد.
نادری اظهار کرد: مناطقی که از نظر خدماترسانی کمتر دیده شدند، در این رزمایش ها محور و اساس کار ستاد را تشکیل می دهند. حاشیه شهر یاسوج که نسبت به دیگر مناطق کمتر دیده شده نیاز ویژه به حمایت دارند.
نادری گفت: تمام تلاش ما این بوده که شهرستان های مختلف استان، با توجه به محرومیت ها بصورت مساوی خدمات رسانی شوند.
وی گفت: از عزیزان جهادی که در این مسیر تلاش داشتند تشکر می کنم.
صناعی معاون اجتماعی ستاد اجرایی امام خمینی ره کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری هفتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در سطح استان هستیم که طی آن 11 هزار  و 650 بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توسط گروه های جهادی در میان نیازمندان در سطح استان توزیع خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1