کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)؛

آغاز توزیع 11 هزار و 650 بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

17 بهمن 1400 ساعت 14:00

مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.


مرحله هفتم رزمایش همدلی و  احسان با حضور حجت الاسلام دهقان دفتر نماینده ولی فقیه و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این همایش که امروز (۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰) در گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: 11 هزار و 650 بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع خواهد شد.
شایان نادری اظهار کرد: از بدو شیوع کرونا بیش از 300 میلیارد ریال در حوزه های مختلف معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی برای مردم مستضعف استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.
وی با بیان اینکه «مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام تمام تلاشش بر این است که بر اساس عدالت توزیع خدمات ارائه دهد»، گفت: تا زمان برچیده شدن ویروس منحوس کرونا خدمات رسانی ستاد اجرایی ادامه دارد.
نادری اظهار کرد: مناطقی که از نظر خدماترسانی کمتر دیده شدند، در این رزمایش ها محور و اساس کار ستاد را تشکیل می دهند. حاشیه شهر یاسوج که نسبت به دیگر مناطق کمتر دیده شده نیاز ویژه به حمایت دارند.
نادری گفت: تمام تلاش ما این بوده که شهرستان های مختلف استان، با توجه به محرومیت ها بصورت مساوی خدمات رسانی شوند.
وی گفت: از عزیزان جهادی که در این مسیر تلاش داشتند تشکر می کنم.
صناعی معاون اجتماعی ستاد اجرایی امام خمینی ره کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری هفتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در سطح استان هستیم که طی آن 11 هزار  و 650 بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توسط گروه های جهادی در میان نیازمندان در سطح استان توزیع خواهد شد.
 


کد مطلب: 444379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444379/2/آغاز-توزیع-11-هزار-650-بسته-پروتئینی-گوشت-گوسفندی-بین-نیازمندان-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1