تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۴۴۳۷۶
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حتی در نیمه‌های شب / تلاش برای پاکسازی بهمئی از اراذل و اوباش+ جزئیات 

۰
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نیمه های شب در این شهرستان  خبر داد
به گزارش کبنا، سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت شبانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بعنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان‌ اجرا شد.
وی افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.
 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ابراز کرد: ماموران در سطح شهرستان طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری 6 نفر در این خصوص شدند.
سرهنگ جمشیدی گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد و تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت که دراین طرح با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، مقادیری اموال سرقتی ضبط، 6 دستگاه خودرو متخلف توقیف، کشف ۲ عدد اشک آور غیر، بیش از 50 خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.
سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان گفت: نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان همواره تلاش می‌کند و هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1