تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۴۱۶۲
در اولین روز کاری فرماندار لنده

روز پرکار فرماندار شهرستان لنده در اولین روز کاری+تصاویر

۱
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده در اولین روز کاری خود پرتلاش و تازه نفس شروع کرد و روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
به گزارش کبنا نیوز؛ پیگیری ورفع نگرانی کشاورزان شهرستان در خصوص نحوه توزیع کود شیمیایی باتوجه به اختلالی که در سیستم توزیع کود شیمیایی بوجود آمد،با دعوت از مدیر جهاد کشاورزی و دستورات لازم دراین خصوص توسط دکتر دانش از اولین اقدامات در نشست های امروز بود.
فرماندار شهرستان لنده،درادامه در دیدار با مدیران ادارات شهرستان،اداره راه ،بنیاد شهید،بنیاد مسکن،آب و فاضلاب و سرپرست راهداری شهرستان،در خصوص خرابی ماشین آلات راهداری درتماس تلفنی با دکتر جانی پور سرپرست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستند که هرچه سریعتر نسبت به تعمیر وراه اندازی دستگاههای راهداری اقدام نمایند که آقای دکتر جانی پور قول مساعد دادند.
پیگیری مشکلات آب و فاضلاب و تشکیل جلسه و تعیین تکلیف پروژهای آب و فاضلاب با حضور بنیادعلوی وبا مشارکت بسیج سازندگی درهفته آینده وپیگیری مشکلات آب شهرک شهید رجایی خیابانهای رسالت یک و دو از دیگر فعالیت های امروز فرماندار بود.
پیگیری مشکلات حوزه بنیاد مسکن در دیداربا سرپرست بنیاد مسکن،ساماندهی گلزار شهدا وترتیب جلسه با فرزندان شهدا و سرکشی به خانواده های شهدا از جمله مواردی بود که در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح گردید. 
درادامه دیدارها جناب دکتر دانش در دیدار با مسئول آبشار عاطفه ها با پیگیری و مشخص شدن مکانی جهت استقرار این نهاد تاکید داشتند.
درادامه دیدارهای دکتر دانش با سرپرست محترم بنیاد علوی خواستار ایجاد تحول با استفاده از ظرفیت بنیادعلوی در شهرستان شدند.
دراین دیدار مهندس نیکبخت از عدم همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی در اجرای پروژه ها ابراز نگرانی نمودند که فرماندار شهرستان اهتمام نمودند که هر اداره ای که با بنیاد علوی همکاری لازم را نداشته باشد و بنیاد تایید کند،عذر مدیر آن اداره پذیرفته شده نیست و از مدیریت کنار رود.
در ادامه دیدارهای صبح، فرماندار شهرستان در جلسه با سرپرستان شهرداری و بنیاد علوی تاکید جدی داشت که هرچه سریعتر با استفاده از ظرفیت بنیادعلوی نسبت به تغییر مبلمان شهری اقدام کنند. 
دراین جلسه مصوب گردید که شهرداری اقدام به ایجاد و تعیین مکانهای لازم نموده وبا قول مساعد سرپرست بنیادعلوی نسبت به تهیه نهال ،گل وگیاه به هر مقدار لازم اقدام نماید.
در این جلسه فرماندار محترم جناب آقای دکتر دانش پیشنهاد خرید وتامین ۳۰هزار گلدان در نقاط مختلف شهر در جهت زیبا سازی شهر را دادند و دراین زمینه،بامهندس حسن پور مدیر بازرسی شهرداری تهران از طریق تماس تلفنی رایزنی‌های لازم را انجام دادند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
دکتر !!!!! چرا پسوند میسازید خجالت بکشید تاکی به روش زندگی می گذرانید
منو
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال مردم لنده که یک رییس جمهور به تمام عیار نصیبشون شد
و بد به حال اونایی که بدجور میسوزند
فیروز
Iran, Islamic Republic of
خوب عالی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1