تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۴۳۷۳۵
کبنا گزارش می‌دهد

سفر سردار امیری به یاسوج؛ دیدار با فرماندار بویراحمد تا حضور در منزل خبرنگار معروف کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و با فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 30 دی ماه 1400) سردار یونس امیری فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد و معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و با شهرام مهدوی‌‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار کرد.
سردار امیری در ساختمان فرمانداری بویراحمد به دیدار شهرام مهدوی‌مطلق رفت و در این دیدار پیرامون مشکل آب شهر یاسوج و روستاها و شهرهای اطراف مرکز استان بحث و گفت‌وگو شد.
مهدی‌مطلق فرماندار بویراحمد در خصوص مشکل آب شهر یاسوج ومعضل ترافیک مرکز استان و لزوم احداث زیرگذر و روگذر مطالبی را مطرح کرد و همچنین در خصوص سد چیتاب و کشاورزی در منطقه کبگیان مباحثی ارائه شد.
سردار امیری معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در این دیدار لوح تبریکی به شهرام مهدوی‌مطلق به مناسبت پذیرفتن مسئولیت فرمانداری بویراحمد اهداء کرد.
به گزارش کبنا، سردار امیری و فرماندار شهرستان بویراحمد به مناسبت چهلمین روز وفات حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار استان کهگیلویه و بویراحمد در منزل وی حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه با فرزند و خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار مطالبی که بابازرسی خاتم درمورد آب ،زیرگذر ،سد چیتاب چه ربطی به یونس امیری دارد آیا در برنامه سال ۴۰۰ دولت بوده کار بازرسی صدور احکام مدیران به دستور برادرم مهندس هوشی سادات است وارزیابی مدیران شما چند سال کار عمرانی ،اقتصادی ،سیاسی کرده اید از برادرعزیزم دکتر احمد زاد ه سوال می کنم به کدام حجت شرعی شمارا فرماندار مرکز استان گذاشته یونس امیری چه دردی را دوا میکند
Iran, Islamic Republic of
نگارنده‌ی‌عزیز ‌اگر‌به‌عمل‌کرد‌قرارگاه‌خاتم‌واقف باشید
می‌شود‌‌از این‌قرارگاه‌برای‌حل مشکلات‌کمک گرفت‌
اینقدر‌خود‌خوری‌نکنید‌
می‌دانم‌نخورده‌جاتون‌‌درد‌می‌کند
بچه های فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
آخه مهدوی آمدن بهت تبریک بگن چرا با افکار عمومی بازی می کنی و موضوعات عمرانی که ردیف و اعتبارات و محل آن مشخص هست را مطرح می کنی حواست به کار خودت باشه و از الان دردی از مردم دوا کن
چطور مگه
Romania
عالی
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1