تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۴۴۲۷۰۶
به گزارش کبنا؛

مراسم بزرگداشت، فرهنگی فرهیخته زنده یاد "خواهش نیک" در بخش لوداب

۰
کبنا ؛به مناسبت درگذشت فرهنگی فرهیخته زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک مراسمی یاد بودی به میزبانی اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛
برگزاری مراسم یاد بودی به مناسبت درگذشت زنده یاد خواهش نیک در بخش لوداب به میزبانی اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب با حضور همه نهادها و ادارات بخش و اقشار مختلف مردمی برگزار گردید.
سید محمد رحیم دانش زاده رئیس اداره آموزش و پرورش به عنوان سخنران این مراسم گفتند؛ یکی از بهترین راه های سعادت بشر محبوب شدن در میان مردم هست. در طول تاریخ خیلی انسان های مشهور بوده ولی به جهت اینکه محبوب مردم و در خدمت مردم نبودند . به فراموشی سپرده شده اند. محبوب در یاد ها و خاطرات میماند. ایشان اشاره کردند؛ لازمه محبوب بودن بر اساس آیات قرآن داشتن ایمان و عمل صالح می باشد، که قرآن کریم می فرماید: «إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا - محبت افراد با ایمان در سرشت پاک انسان ها جای دارد و انسان های با تقوا، مورد علاقه و محبت خواهند بود و انسان نسبت به آن ها نوعی احساس انس و الفت داشته، به برقراری ارتباط و هم صحبتی با آنان علاقه مند می شود. پس راز محبوبیت ایمان و عمل صالح می باشد، و لازمه ایمان ، داشتن قلبی سلیم و بدور از قساوت و زیغ می باشد.که مرحوم خواهش نیک هم در امر آموزش و پرورش و هم در امر رسانه و خدمت به مردم به خوبی این نقش ها را و ایفا و تجلی بخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1