تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۴۲۰۶۶
عصر امروز در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست قشقایی‌های گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / علی فولادی‌وندا: آقای استاندار عدالت اجتماعی را رعایت کنید ما دیگر هیچ توقعی نداریم / بیکاری جوانان قشقایی‌ را زمین گیر کرده است

۰
کبنا ؛نشست قشقایی‌های شهرستان گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 15 آذرماه 1400) نشست قشقایی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) با سید علی احمدزاده استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت برگزار شد.
علی فولادی‌وندا از چهره‌های شاخص و اصولگرای قشقایی‌های شهرستان گچساران در این نشست به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم برقراری عدالت اجتماعی بود، آقای استاندار شما به عنوان نماینده عالی دولت، عدالت اجتماعی را برقرار کنید، ما دیگر هیچ توقعی نداریم.
وی در ادامه افزود: نباید قبیله‌ای و منطقه‌ای فکر کنیم، باید مشکلات را شهرستانی، استانی و ملی ببینیم و در مورد آن صحبت کنیم.
فولادی‌وندا اضافه کرد: آنچه که اولویت و نیاز اول مملکت است باید از آن دفاع و حمایت کنیم. باید ببینم که اولویت اول این کشور چیست و در مورد آن گفت‌وگو و تبادل نظر کنیم.
حیدری یکی دیگر از قشقایی‌های شهرستان گچساران به مشکلات عشایر گریزی زد و گفت: عشایر به شدت رنج‌ می‌برند، خشکسالی دمار از عشایر درآورده است.
وی با بیان اینکه عشایر مولد و تولید کننده هستند، افزود: باید از عشایر حمایت شود چرا که نه زبان تشکر دارند و نه زبان حمایت از خود.
فرهاد عربی یکی از جوانان عشایر به بیکاری جوانان قشقایی‌ها پرداخت و اظهار داشت: جوانان قشقایی به دلیل بیکاری و تبعیض آشکار در ادارات گچساران عمرشان تباه شده و آسیب‌های اجتماعی دامن‌گیر آنها شده است.
وی افزود: متأسفانه قشقایی‌ها در مدیریت ادارات شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد سهمی ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند از حق‌شان در ادارات دفاع کنند.







































نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری این نیست که یک نیروی پزشک قانونی که هیچ تخصصی درحوزه صنعت ومعدن نداره بشه رئیس آن. این توهین به مهندسبن صنایع هست که مشکلات ویختی دروس رشته مهندسی گرفتند .حالا فرض کنید بک نفر غیره نرتبط به مدرکی هم داره ولی سواد ان درابن حد نیست.اگر آقای حسینی برای آرای بهره عنا هست این آقایی که نعرفی شده رایی نداره وبه ضررش تمتم میشه خیلی ازاین بهتر هست که استفاده بشه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1