تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۴۱۶۴۵
رییس پارک علم و فناوری استان؛

رشد سه برابری فضاهای زیرساختی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: فضاهای زیرساختی پارک علم و فناوری این استان در سالهای اخیر رشد سه برابری داشته اما همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هاشمی اظهار داشت: سوله ‌ای در بلوار کشاورز یاسوج به پارک علم و فناوری اختصاص یافته، اما هنوز بخشی از آن در اختیار استانداری استان است که همین مساله روند بهره برداری از این سوله را عملا غیرممکن کرده است.
هاشمی افزود: برخی مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بدهی آب و برق ساختمان هایی است که در سنوات گذشته در اختیار سایر نهادها بوده و انتظار داریم با تعامل بین سازمانی و به زودی برطرف شوند.
وی بیان کرد: قطعی مکرر و کاهش فشار آب در مجتمع فناوری پارک علم و فناوری واقع در منطقه سرآبتاوه، مشکلات متعددی را برای واحدهای فناور مستقر ایجاد کرده است.
هاشمی عنوان کرد: علیرغم همکاری متعهدانه و دلسوزانه سازمان های ذیربط از جمله محیط زیست و صمت، اما متاسفانه کسب مجوزهای زیست محیطی و تولیدی در حوزه فناوری نیز شرکتهای دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد را دچار مشکلاتی کرده است.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به کمک پارک علم و فناوری بیایند ،زیرا این پارک نوپا بوده و به همراهی مسئولان استان نیاز دارد.
هاشمی گفت: امیدواریم در هفته بسیج امسال (29 آبان ماه تا پنجم آذرماه) مرکز رشد مشترک شهرستان دنا با کمک بسیجیان راه اندازی شود.در این نشست نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1