تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۴۱۵۲۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

سیاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرتفع کردن مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر است

۴
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، به منظور بررسی وضعیت تحصیلی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان، برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امروز یکشنبه (30 آبان ماه 1400) پرویز یزدان در جلسه ستاد شاهد دانشگاه گفت: یکی از سیاست های ما در دانشگاه علوم پزشکی مرتفع نمودن مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر بود که به دلیل مشکلات موجود در کشوردر بحث اشتغال قادر به رفع همه مشکلات نیستیم اما همواره در تلاشیم تا در راستای کاهش آنها گام برداریم.
پرویز یزدان پناه ادامه داد: همکاران ما باید بر همه شرح وظایف امور شاهد و ایثارگر واقف شوند و با رعایت آنها ضمن تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر به انجام بهتر امور محوله بتوانیم ارتباط بهتری با بنیاد شهید داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تاکنون تعامل خوبی در این راستا صورت نگرفته افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان این آمادگی را دارد که بیش از گذشته تعاملات خود را با سازمان بنیاد شهید و امور ایثار گران برای حل مشکلات دانشجویان و نیازه های درمانی حانواده شهدا و ایثارگران به کار گیرد.
یزدان پناه خاطر نشان کرد: در طی این مدت گذشته بالغ بر 765 استخدام رسمی داشتیم که سهمیه بنیاد شهید اتخاذ شده و طی مدت 2 سال و نیم گذشته نیروها سازمان دهی شدند و ما در همه استخدام ها و جذب نیرو، مدیریت ها سهمیه شاهد و ایثارگر لحاظ شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: 1332 نیرو برای تبدیل وضعیت ثبت نام شده اند اما طی نامه ابلاغیه وزارت بهداشت به دانشگاه بالغ بر 9 میلیارد تومان هزینه تبدیل وضعیت این نیرو هاست که باید در بودجه دانشگاه لحاظ گردد، این گونه مشکلات ایجاد شده و هم اکنون معاون توسعه دانشگاه در حال پیگیری و رایزنی هستند تا این مسئه حل شود.
وی با اشاره به پیگیری برای توزیع متخصصین، دانشگاه برای همراهی بیشتر با  بنیاد شهید افزود:خوشبختانه پیرو درخواست های ارائه شده مردم شریف استان به استاندار در خصوص مشکلات بیمه این عزیزان، مسئله بیمه خانواده های شهدا و ایثارگر نیز برطرف شده است.
سید منوچهر فتاحیان؛ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در این جلسه با قدردانی از همکاری و مساعدت مسئولان دانشگاه با بنیاد در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: تلاش مسئولان دانشگاه در ارایه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر قابل تقدیر است و نشان از روحیه ایثارگری آنان است.
در این جلسه در رابطه با وضعیت تحصیلی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر شد. همچنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی سال 1400 ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب اعضای جلسه رسید.
گفتنی است تعداد ۳۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد مشغول به تحصیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم پایگاه خبری کبنا نیوز
با سلام این متن را اگه امکانش هست از طرف من بعنوان فرزند شهید منتشر کنید
لطفا بگوید جناب دکتر یزدان پناه نوشدارو بعد از مرگ سهراب بدرد ما نمیخوره
۸ سال شاهد و ایثارگر را در دانشگاه علوم پزشکی چه کردید ؟
به کدام یک جایگاه دادین ؟
من فرزند شهید ۸ سال بر روی یک پست کارشناسی کار کردم و حتی لحظه ای کم کاری نکردم چون نان از سفره حلال خوردم ولی دریغا از کم ترین توجه ؟
بفرمایید عملکردتان چی بود ؟
اخر عمری یادتان افتاد شاهد و ایثارگر هم در دانشگاه هست ؟
در آخر :
بنده بنمایندگی از تک تک فرزندان شاهد این استان عرض میکنم که میتوانید ابن حرف را نظر سنجی کنید
آقای فتاحیان سرپرست بنیاد جز مخالفت با فرزندان شهدا در دوران تصدی پست های قبلی چه عملکردی داشتند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله ب زودی شاهد برکناری رییس علوم پزشکی خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
یه جوری گفتین سیاست دانشگاه علوم پزشکی که یاد سیاست های استراتژیک و.... کلمه های سنگین سیاسی افتادم... جمع کنید بره. کدوم دانشگاه، کدوم برنامه؟ اینا از پس خودشون برنمیان حالا میان سیاست تعیین می‌کنند..... الان به این فکر می‌کنند ابلاغ کی بزنند و کدومو لغو کنند
ث
Iran, Islamic Republic of
اقای یزدان پناه بیشترین نیرو را از ایل سترگ اوردی برای چند صباح بیشتر قدرت فرافکنی نکن/نیروهای بیمارستان جلیل نماینده قبل را اخراج کردی وجاشون نیرو کاشتی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1