تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۷۴
کبنا گزارش می دهد

بررسی مشکلات پروژه آبرسانی به 4 شهر کهگیلویه با حضور عوامل اجرایی(+تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه بررسی مشکلات پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه به منظور تسریع در روند عملیات اجرایی با حضور عوامل اجرایی و مدیرعامل هلندینگ نیرو از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در دهدشت برگزار شد.
به گفته مسوولان،شرایط بحرانی جامعه هدف این طرح در دسترسي به آب شرب سالم، مجموعه شرکت آب منطقه ای استان،مجری این طرح را به تلاش بیشتری در شناسایی موانع پیش روی طرح وادار نموده است تا در این شرایط اقتصادی،نبود منابع مالی کافی و عدم دسترسی آسان به تجهیزات و مصالح مورد نیاز از تمام ظرفیت های ممکن استفاده کند.
 جلسه ای با حضور رستمی،مدیر عامل هلندینگ نیرو از قرارگاه خاتم،فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فخری زاده معاون طرح و توسعه،بدری مدیر عامل موسسه فجر،مدیران اجرایی طرح ،سید هادی خاضعی رئیس اداره منابع آب شهرستان و مشاور طرح و سایر عوامل اجرایی برگزار شد ضمن بازدید از ابعاد مختلف کار و جبهه های کاری به منظور فعالیت بیشتر تاکیدکردند و پیشروی طرح را با توجه به شرایط اقتصادی موجود در حدقابل قبولی عنوان کردند.   
فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این جلسه اظهار کرد:از راه های مختلف پیگیر تامین اعتبار هستیم و در این شرایط به جهت رسیدن مردم به آب شرب سالم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1