تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۴۰۶۲۴
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اجرای طرح «کشت قراردادی گندم» در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛اولین نشست بررسی کشت قراردادی گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع در محل سالن جلسات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره غله و خدمات استان، امروز پنج شنبه (6 آبان ماه 1400) این نشست با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونت تولیدات گیاهی و مدیر زراعت این سازمان، مدیرعامل  بانک کشاورزی استان، مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی، مدیرکل تعاون روستایی استان، مدیر شرکت حمایتی – خدماتی کشاورزی و مدیران کارخانجات آرد استان و واحدهای ستادی اداره غله و خدمات بازرگانی استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان  طی سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع گندم در  کشور از تمامی دست اندرکاران و سازمان‌های مرتبط با این موضوع خواست که با جدیت هر چه تمامتر و برنامه ریزی دقیق و منظم ضمن برگزاری جلسات مداوم در این خصوص پای کار باشند.
ابوالحسن صداقت کیش اظهار داشت: هم چنین به کارخانجات آرد اعلام کردیم که با توجه به دستورالعمل ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی نسبت به برآورد تقاضای مشتریان گندم صنف صنعت و اعلام  نیاز سالانه خود اقدام و با کشاورزان قرار داد منعقد نمایند.
در ادامه الیاس تاج الدینی مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر هماهنگی و آمادگی تمامی دستگاه‌های مرتبط با کشت قراردادی و ایجاد زیرساخت مناسب برای انعقاد قرارداد با کشاورزان در اسرع وقت اقدام نمایند بیان داشت: دستگاه‌های درون استان باید هماهنگی با دستگاه‌های ستادی کشوری را انجام و نسبت به وظایف خود آمادگی لازم را داشته باشند که با توجه به فرا رسیدن فصل کشت تعلل در این زمینه پذیرفتنی نیست.
وی موضوع تسهیلات مورد نیاز برای این موضوع را یادآور شد و گفت: بانک کشاورزی مقدمات تأمین اعتبار مورد نیاز طرح را آماده و در اختیار کشاورزان و دستگاه‌های ذیربط  قرار دهد.
در این نشست سایر دستگاه‌ها گزارشی از برنامه‌های خود در رابطه با موضوع کشت قراردادی گندم بیان داشتند و به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1