تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۴۰۱۲۹
طی بازدیدی صورت گرفت:

بازدید مسئولان از جاده‌های روستایی بخش مرکزی لنده (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده به همراه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لنده از عملیات خاکبرداری و تعریض جاده‌های روستایی بخش مرکزی بازدید کردند.
به گزارش کبنا؛ در این بازدید یک روزه فرماندار لنده به طور ویژه از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخواست کرد که تمام راه‌های روستایی بخش مرکزی باید خاکبرداری و تعریض بشه و مردم تمام روستاها باید به جاده دسترسی پیداکنند.
تورج رزمجو گفت: طی تفاهم نامه‌ای که در محل فرمانداری مابین بنیاد علوی و اداره راهداری منعقد شد مقررگردید که جاده‌های روستایی بخش مرکزی از جمله روستاهای چلی و لارب خاکبرداری تعریض و بازگشایی شود که الحمدالله الان این روستاها در حال حاضر دارای جاده دسترسی به روستا می‌باشند.
مهندس رزمجو از همکاری بنیاد علوی در این راه و همچنین تلاشهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه رئیس اداره راهداری لنده مهندس احمدی گفت: با توجه به اینکه جاده‌های روستایی چلی و لارب سالیان سال هست فقط توسط لودر اداره راه بازگشایی می‌شد و به دلیل اینکه منطقه کوهستانی بود و ریزش‌های زیادی داشت جاده مسدود می‌شد، با همکاری مدیر کل راهداری استان جناب مهندس نصیری یک دستگاه بولدوزر به شهرستان فرستاده شد و جاده‌های روستایی چلی و لارب به طول ۹ کیلومتر خاکبرداری و تعریض شد.
مهندس احمدی افزود: با توجه به اینکه فرماندار در پروژه‌های عمرانی شهرستان لنده پیگیری ویژه‌ای داشت و در این راه همیشه پیگیر بود صمیمانه از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.
اسماعیل احمدی گفت: از همکاری بنیاد علوی در پروژه‌های حوزه راه شهرستان لنده وهمچنین از امام جمعه محترم که پیگیری جاده‌های روستایی و پروژه‌های عمرانی شهرستان بودند تقدیر و تشکر می‌نمایم.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1