تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۳۹۴۳۴
در شورای اداری دیشموک مطرح شد

موحد: قول کیلویی نمی‌دهم، اعتبارات دیشموک بی‌سابقه است / گلایه بخشدار از «مدیرکل بنیاد مسکن»

۱
کبنا ؛
به گزارش کبنا، روز شنبه (3 مهرماه 1400) نماینده کهگیلویه بزرگ پس از بازدید از بخش دیشموک و پروژه‌ها در شورای اداری حاضر شد.
صفا حبیبی بخشدار دیشموک در شورای اداری با حضور نماینده کهگیلویه، مشکل جدی دیشموک را نبود آب شرب  پایدار دانست و خواستار تزریق بودجه به پروژه آبرسانی از رودخانه گندمکار شد تا سریع‌تر مشکل حل شود.
حبیبی نبود زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، اجرایی و... را از جمله مشکلات دیشموک دانست و افزود: عدم گازرسانی حومه غربی دیشموک هم نیازمند پیگیری است.
وی ادامه داد: 38 روستای دارای دهیاری داریم ولی طرح هادی در هیچ روستایی صورت نگرفته است و از مدیر کل بنیاد مسکن گلایه مند هستیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در شورای اداری دیشموک با بیان اینکه به مشکلات دیشموک آگاه هستم تصریح کرد: هر کسی که گامی در محرومیت زدایی برداشت دستش را می‌بوسم اما باید پذیرفت اعتباراتی که امسال در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده بی سابقه است.
سید محمد موحد با اشاره به 60 میلیارد تومان اعتبارات راه دیشموک گفت؛ پروژه‌ها در جاهای مختلف دیده شده است، سهم قیر استان‌ها ابلاغ شده است به زودی در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد و تحولی اساسی در زیرساخت‌های راه ایجاد می‌شود و شهرداری هم از این عنایت نظام برخوردار می‌شود.
وی اعتبار پروژه آبرسانی به قلعه رییسی و دیشموک را هم نسبت به سال‌های قبل قابل توجه برشمرد و بیان کرد: قرار است در طی روزهای آینده مشکلات پیمانکار حل شود و پای کار باشد، جاده مسیر پروژه  هم قیرپاشی شود و فاز مورد نظر پروژه هم اجرا شود.
نماینده مردم کهگیلویه افزود: اینکه محرومیت داریم درست است ولی اینکارها که نعمت جمهوری اسلامی است هم  جای قدردانی دارد.
موحد ادامه داد: آدمی نیستم که قول کیلویی بدهم باید مبانی و مبنا را بدانم و اطمینان به اجرای آن داشته باشم تا قول بدهم، خیلی از مشکلات راه‌ها که امروز در بازدیدها  دیدیم با قیر حل می‌شود که دیروز سهم استان‌ها هم ابلاغ شد.
موحد با بیان اینکه از حقوق مردم نمی‌گذرم، منتی نمی‌گذارم و اگر قدمی برداشتم وظیفه است تصریح کرد: ما مسولیم و معلوم نیست دور بعدی کدام مسول  روی کار باشد یا نباشند، مسولیت ها امانت است، باید دست به دست هم دهیم با صعه صدر و اقتدار برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.
محمد حسین نصیری راد مدیرکل راهداری کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست اظهار کرد: از زمان ورود موحد اعتبارات بخش دیشموک در حوزه راه 60 میلیارد تومان تعریف شده است که پیمانکاران مشخص شدند و طرح‌ها فعال یا نیمه فعال هستند.
وی افزود: طرح‌های نیمه فعال هم به دلیل نبود قیر بود که با پیگیری‌های نماینده حل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت مردم دهدشت
علی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری ازت ساخته نیست
Russian Federation
چطورهیچی ازش ساخته نیست ماشاله حوزه کهگیلویه ایقدبزرگ هست ومحروم که هرچه کارمیکنه به چشم نمیاددرهرشهرستانی وبخشی استارت یه کارخونه یافعال شدن معدن های موجودمثل بهمیی وچرام وپتروشیمی طولیان وجاده اصفهان وتمام راهای روستایی که همش فعال هستن وخداراشکرداره کارمیشه واینوبدون تاراهادرست نشع صنعت هم نمیاد
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
عملکردت مثل خدمت 30ساله درمجلس است نتونستی استاندار انتخاب کنی سیدناصر حسینی با عملکرد 20روزه استاندار انتخاب کرد هیچ کار از دست موحد ساخته نیست آخ وبخت دهدشت لنده چرام بهمئی
ساعت
Iran, Islamic Republic of
برای مردم نمیخواد حل مساله کنی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1