تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۳۹۳۱۱
با حضور مسئولان؛

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج + عکس

۱
۰
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آِیین افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان این دانشگاه خبر داد و گفت: در این آیین از 15 نفر از کارکنان رزمنده دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (31 شهریورماه 1400) پرویز یزدان پناه افزود: با برگزاری این نمایشگاه و بازسازی جلوه های نظامی و ادوات جنگی سعی در حفظ و پاسداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان داشته ایم.
وی ادامه داد: ایران اسلامی همواره درگیر مشکلات و چالش های بسیاری بوده و جنگ 8 ساله دفاع مقدس یکی از سخت ترین چالش های بوده که همواره با تلاش و ایثار مردم توانستیم از مرزهای بین المللی خود دفاع کنیم.
یزدان پناه خاطر نشان کرد: امروز اولین روز از هفته دفاع مقدس است که شایسته از همه کسانی که در از خاک ایران دفاع کردند و به شهادت رسیدند یا جانباز شدند و همه رزمندگان سرافراز تشکر و قدردانی نماییم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: یاد همه شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع سلامت به ویژه شهید زارع را گرامی می داریم.
فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان در این آیین ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت گفت: شهدا از همه چیزشان وجانشان گذشتند تا مردم و سرزمین شان و یاد و راه امام خمینی (ره) بماند.
سردار حکمتیان ضمن یاداوری سختی های جانبازان و ازادگان تصریح کرد: آنها جانانه جنگیدند تا الان کشورمان در زمینه های علمی ونظامی و پهباد های و موشک های خود در جهان خود نمایی کند.
وی افزود: مکتب امروزی ما مکتب اسلام و علی (ع) است که امروزه ما راهروان این امام همام هستیم.
فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان همچنین به واقعه کربلا اشاره کرد و ادامه داد: بر مرکب آن امام سوار شوید و بعد از 1400سال اسلام با حضور امام خمینی (ره) با راهبرد خود دولت و تمدن اسلامی را بنیان نهادند.
سردار حکمتیان افزود: استقلال و عزت امروزی ملت ایران مدیون امام خمینی (ره) است.
وی به 17هزار شهید ترور شده اشاره و خاطر نشان کرد: مردم امروز باید هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی خود می توانند از این بحران ها عبور کنند و به عزت و استقلال خود برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باز هم خدا رو شکر در آستانه سر و سامان گرفتن دولت جدید مجموعه علوم پزشکی استان یه کار فرهنگی رو شروع کردن
باز هم خسته نباشید ان شاء الله هدف رضایت خدا باشه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1