تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۴۲۲
امروز؛

بیمارستان بهمئی تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد + تصاویر

۰
کبنا ؛
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان در حال ساخت بهمئی بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (8 شهریورماه 1400) معاون امور عمرانی استانداری به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید کردند.
جلال پورانفرد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در حاشیه این بازدید تصریح کرد: این بازدید با هدف بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی و عمرانی بیمارستان بهمئی صورت پذیرفت که مشکلات بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در روند ساخت پروژه ها اتخاذ گردید.
همچنین در ادامه پورانفرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه از بیمارستان در حال ساخت چرام نیز بازدید و از نزدیک روند ساخت این بیمارستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
بیمارستان بهمئی تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد/ ۱۰۰ درصد تجهیزات بیمارستان خریداری شد 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستور فوری استاندار برای تسریع در عملیات اجرایی   بیمارستان شهرستان بهمئی خبر داد.
کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در بازدید از بیمارستان شهرستان بهمئی، اظهار داشت: بنا بر تاکید استاندار یکی از پروژه هایی که باتوجه به نیاز امروز مردم به ویژه در ایام شیوع کرونا لازم است هرچه سریع تر در شهرستان بهمئی تعیین تکلیف شود راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی است.
وی، عنوان کرد: پیرو نشست هایی که در گذشته برگزار شد باید یک سری هماهنگی هایی در این خصوص صورت می گرفت.
حاجی زاده، گفت: در بحث راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران یک حمایت همه جانبه ملی و استانی شکل گرفت و از طرف دیگر پای کار بودن استاندار، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، همراهی فرماندار و همه مسئولان و برنامه ریزی های خوبی که در گچساران داشتیم موجب شد این بیمارستان در یک بازه زمانی کوتاه وارد مدار شود.
معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه بیمارستان بهمئی یکی از نیازهای ضروری  در استان به ویژه شهرستان بهمئی است، بیان کرد: هدف از نشست امروز  مشخص نمودن یک برنامه زمان بندی برای بیمارستان بهمئی همچون بیمارستان نرگسی است و مقرر شد این بیمارستان تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.
حاجی زاده با بیان اینکه کار مهمی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: برخی تجهیزات بخش های مختلف بیمارستان باید ساخته و وارد شوند و پیمانکار در بحث تکمیل ابنیه ساختمان و دانشگاه علوم پزشکی در بخش وارد کردن تجهیزات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی با تاکید بر اینکه تجهیزات بیمارستان به صورت کامل خریداری شده است، اظهار داشت: اکثر تجهیزات وارد استان شده و مابقی در حال ارسال است.
حاجی زاده، بیان کرد: در بخش های خدماتی و پشتیبانی مثل لاندری (خشکشویی)، تصفیه فاضلاب بیمارستان، رستوران و آشپزخانه، بخش های خدماتی، تاسیسات و تابلوهای برق بازه زمانی مشخص شد.
وی، گفت: در مجموع با توافقی که بین دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار انجام گرفت، مقرر شد طی دو ماه آینده بیمارستان به بهره برداری برسد تا مردم شهید پرور شهرستان بهمئی بتوانند از ثمرات آن استفاده کنند.
گفتنی است فرماندار بهمئی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، متولیان حوزه بهداشت و درمان در بهمئی و پیمانکار پروژه حاجی زاده را در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان همراهی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1