تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۳۷۳۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

سفر به عمق محرومیت لوداب / بنای انسان‌دوستی خانه مشارکت سلامت کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛روستاهای بلوط بلند و تنگ الک بخش لوداب، روستاهایی که به دلیل وضعیت نامناسب جاده تردد با وسایل نقلیه به این روستاها مشکل است، یا باید با خودروهای کمک‌دار به این روستاها سفر کنی و یا هم باید با پای پیاده و استفاده از چهارپایان به روستاهای بلوط بلند و تنگ الک سفر کرد. مردم این روستاها سال‌ها است که از کمبود تجهیزات و امکانات رنج می‌برند. نه آب آشامیدنی کافی دارند، نه جاده مناسب و نه راه‌های ارتباطی دیگر بر روی آنها باز است. وضعیت بغرنج روستاهای بلوط بلند و تنگ الک بخش لوداب سبب شد تا مقصد اردوی قرارگاه جهادی شهید اسلامیان باشد.
به گزارش کبنا از لوداب، روز (یکشنبه 3 مرداد ماه 1400) اردوی قرارگاه جهادی شهید اسلامیان در روستاهای بلوط بلند و تنگ الک بخش لوداب برگزار شد.
الهه شکیبایی رئیس خانه مشارکت سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد و جانشین قرارگاه جهادی شهید اسلامیان در این باره، اظهار داشت: این اردو یک روزه بود که پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناس ارشد مامایی و بهورز در این اردو حضور داشتند و به اهالی این روستاها در حوزه سلامت خدمات می‌دادند.
وی افزود: همچنین در این اردوی جهادی، خواهران کارگروه فرهنگی قرارگاه جهادی شهید اسلامیان برای توزیع لباس بین کودکان حضور داشتند.
رئیس خانه مشارکت سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اردو در بخش‌های مختلف به اهالی این منطقه مشورت و خدمات رسانی می‌کردند، افزود: کارشناس کشاورزی نیز در این اردو حضور داشت و ضمن بازدید از باغات، زمین‌های کشاورزی و دامداران، مشاوره‌های لازم را به دامداران و کشاورزان ارائه می‌داد.
شکیبایی گفت: دو گوسفند در این منطقه قربانی و گوشت آن بین مردم توزیع شد.
وی تاکید کرد: ویزیت رایگان بیماران، بررسی وضعیت دندان بیماران، توزیع بسته‌های بهداشتی، لباس و بسته‌های غذایی از مهمترین اقدامات این اردوی جهادی بود.
رئیس خانه مشارکت سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین توصیه‌های لازم و بهداشتی به مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مردم ارائه شد و افزود: از مردم خواستیم که در مراسمات عزا و عروسی حضور نداشته باشند و به صورت تجمعی و دورهمی برگزار نشود.
الهه شکیبایی بانوی کهگیلویه و بویراحمدی که در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سلامت انجام داده و به مناطق محروم خدمات رسانی زیادی کرده، در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که یکی دیگر از اهداف قرارگاه جهادی شهید اسلامیان در سفر به مناطق محروم و روستاها شناسایی و رصد مشکلات مردم و اطلاع رسانی به مسئولان است.
وی در بخش پایانی صحبت‌هایش با قدردانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تهیه دارو و بسته‌های بهداشتی کمک شایانی به مردم این روستاها کرد.
رئیس خانه مشارکت سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از بنیاد احسان کشور، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداری بویراحمد، علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، جهاد کشاورزی، امور عشایر شهرستان بویراحمد، و کارگروه‌های فرهنگی و کشاورزی قرارگاه جهادی شهید اسلامیان قدردانی می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
والا وضعیت مرکز استان و تنگ آلک و گلال هم بتره😢
Iran, Islamic Republic of
⁦❤️⁩
صادقی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما انسان های جهادگر
خدا قوت
نستهن جیبا
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب چهارروستابه اسم تنگ الک وتنگ کلاجیکی وچشمه جفته وپوزه بلوط بلندبه عرض مسئولین محترم می رسانیم که نه جاده دارندفقط وسیله نقلیه کمکدارمی تواند عبورکندنه روشنایی دارندنه اب اشامیدنی دارندونه گاز دارندنه اینترنت دارندوشغل اصلی ای مردم کشاورزی ودامداری است لطفاخودمسئولان خودشان راجای این مردم یک روزتصورکنندچه حالی دارن خواهش داریم برای رضای خداپیگرمشکلات مردم باشید بااحترام جیبادرتاریخ ۱۲/۱۱/۱۴۰۲وتلفن جواب گو۰۹۱۷۹۴۳۹۰۹۶
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1