تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۴۳۶۸۴۸
معاون عمرانی استاندار:

۸۳۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان لنده افتتاح و کلنگ زنی شد

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار از افتتاح و کلنگ زنی ۸۳۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان لنده خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، روز چهارشنبه دکتر حاجی زاده معاون عمرانی استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران کل استان با حضور در شهرستان لنده چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال را افتتاح و کلنگ زنی کردند.
کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه به دستور استاندار و برنامه های متوالی به شهرستان سفر و پروژه ها را بررسی می کنیم، گفت: دکتر کلانتری استاندار ارزشی و دلسوز استان که خود درد محرومیت را دیده است با تلاش فراوان پیگیر افزایش اعتبارات و به سرانجام رساندن پروژه ها می باشد.
وی با اشاره به افزایش اعتبارات استان بخصوص در  حوزه زیرساختی، افزود: در حوزه های راه روستایی ،آب شرب،کشاورزی و بهداشت درمان افزایش اعتبارات قابا ملاحظه ای داشتیم و در بعضی زمینه ها تا ۴۰۰ درصد افزایش اعتبارات داشتیم.
وی افزود: با پیگیری های استاندار و تعامل و همکاری نماینده مردم در مجلس و حمایت بنیاد علوی فاز اول پروژه آبرسانی به دشت بن با سطح زیر کشت ۵۰۰ هکتار و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
معاون عمرانی استاندار گفت: پروژه احداث و ساماندهی میدان ورودی شهر لنده با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز. کلنگ زنی شد.
حاجی زاده افزود: پروژه های احداث خط فشار متوسط  ورودی شهر جهت پایداری شبکه برق شهرستان لنده به نمایندگی از ۵ پروژه توسعه،اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با اعتبار  ۳۱ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شدند.
این مسئول با اشاره به اهمیت جاده های روستایی، گفت: کار عملیات  ۲ کیلیومتر زیر سازی و ۷ کیلیومتر بهسازی و آسفالت ۶ روستا در شهرستان لنده کلنگ زنی شد.
وی با اشاره به اهمیت اتصال شهرستان لنده به جاده ملی پاتاوه_دهدشت، گفت: احداث جاده ارتباطی لنده به تراب به جاده سراسری پاتاوه دهدشت در اولویت است و مسیر ارتباطی شهرستان لنده به مرکز استان را کوتاه تر می کند و پیگیر تکمیل پل تراب هستیم.
معاون عمرانی استاندار افزود: دکل ارتباطی ایرانسل روستای سرآسیاب که ۳۴۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۳۱۲ نفر را به اینترنت متصل می کند افتتاح شد.
وی با اشاره به افزایش اعتبارات در بحث روستایی که بنیاد مسکن متولی آن است، گفت: اجرای طرح هادی شامل زیرسازی ،آسفالت و سنگ فرش ۴ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی با اشاره اهمیت آبرسانی گفت: پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع و تامین آب شرب شهر لنده کلنگ زنی شد.
حاجی زاده افزود: ۵۷۰۰نفر در قالب ۱۲۰۰خانوار از مزایای این پروژه بهره می بردند.
وی عنوان کرد: در این پروژه اجرای خط انتقال و توسعه شبکه به طول ۱۰۰۰متر اجرا خواهد شد.
کیامرث حاجی زاده با اشاره به لزوم اجرای پروژه های آبی و اهمیت ان ها در در رفع مشکلات مربوط به آب شرب عنوان کرد: در سطح استان پروژه های بزرگی در حوزه آبرسانی و تامین آب در حال اجراست که با تکمیل و نهایی شدن آن ها بخش زیادی از مشکلات برطرف خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تسریع در اجرای این پروژه ها باعث خواهد شد مردم از منافع آن بهره مند شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1