تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۴۳۵۷۲۲
کبنانیوز گزارش می دهد

نطق انتخاباتی هومان عسکری در گچساران برگزار شد / آیا آن لحظه حساس برای تاجگردون فرا رسیده است (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛همایش وحدت اقوام در حمایت از هومان عسکری کاندیدای میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت با حضور هواداران و اقشار مختلف برگزار شد.
حضور پروین تاجگردون خواهر غلامرضا تاجگردون و حشمت الله دشتی رئیس دفتر تاجگردون و تعداد کثیری از لیدرها و هواداران تاجگردون در این همایش کاملاً مشهود بود، البته باید منتظر ماند و دید که در فرصت یک روز مانده به انتخابات با توجه به این همایش قشقایی‌ها چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. آیا صحبت‌های غلامرضا تاجگردون سال 98 که در افتتاح خیابان بلادیان گفته بود؛ «حتی اگر ما در صحنه انتخابات گچساران و باشت نباشیم خود تعیین می‌کنیم چه کسی نماینده باشد»، آیا آن لحظه حساس و تاریخی فرا رسیده است که تاجگردون و هوادارنش هم انتقام سخت خود را از مخالفان اعتبارنامه تاجگردون می‌گیرند و هم چک 20 هزار نفری قشقایی‌ها را پاس و ککاگریش را به قشقایی‌ها نشان دهند.البته سوالی که اینجا پیش می آید آنست که آیا هومان عسکری پیش بینی چنین همایش گسترده، پرشور و خیره کننده ای را تصور می کرد و می دانست که توان متحد و یکپارچه کردن قوم قشقایی در فرصت اندک را دارد که در گلزار شهداء در پاسخ خبرنگاران با قاطعیت اعلام کرد، رقیبی برای خودم نمی بینم، باید دید آیا پیش بینی عسکری درست از آب در می آید.
هومان عسکری، نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش در تالار باران گچساران گفت: کسانی که قوم گرایی می‌کنند، کسانی را که شایسته سالاری را ملاک انتخابشان قرار نمی‌دهند، باید در محضر خداوند متعال پاسخ دهند، کسانی که بر اساس قوم گرایی انتخاب می‌کنند مطمئناً در همین دنیا خسران خواهند دید.
 وی افزود: کلید طلایی اتحاد از باشت باوی زده شده است و مطمئناً روز 28 خرداد قومگرایی و این طناب پوسیده برای همیشه با اتحاد همه اقوام نیز کنار زده خواهد شد و شایسته سالاری در 28 خرداد ماه ملاک انتخاب خواهد شد، و در 29 خرداد ماه همه باهم جشن خواهیم گرفت.
 عسکری ادامه داد: شعار گرایی و زدن حرف‌های قشنگ نیاز اساسی شهرستان‌های گچساران و باشت نیست، بلکه نیاز اساسی این دو شهرستان آرامش در سایه قانون و ادامه توسعه و پیشرفتی است که از سال‌های قبل شروع شده و ما در 28 خرداد نشان خواهیم داد که این توسعه محکمتر از قبل ادامه خواهد یافت.
 نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که پروژه‌های عمرانی و پیشرفت‌هایی که در این چند سال بوده که به گواه آمارهای رسمی پیشرفت شهرستان‌های گچساران و باشت چهار برابر شهرستان‌های اطراف است، از مسیر خود نیز متوقف شود و به جای آن کینه ورزی، تسویه حساب‌های لیدرهای انتخاباتی و سیاسی، عقده گرایی و حذف شایسته سالاری در این شهرستان صورت گیرد.
 وی افزود: ما با انتخابمان نشان خواهیم داد که مسیر توسعه ادامه دارد و محکم بر آرمانی که انتخاب کرده‌ایم، خواهیم ایستاد، ما در گام دوم انقلاب در کنار مسیر توسعه و تحول در این شهرستان جوانان و بانوان را که در قانون هم پیش بینی شده است و در سطوح مدیریتی حق قانونی دارند، ما این مسیر را انتخاب می‌کنیم و همراه با جوانان و بانوان، شهرمان را برای آیندهگان زیبا و قشنگ‌تر خواهیم نمود.
 نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهارکرد: تعدادی از آقایان از شهروندی دم می‌زنند اما در تطابق شهروندی و مصادیق آن دچار تشکیک هستند، آیا شهروندی این است که کسی در گچساران بدنیا آمده باشد و در انتخابات برای حذف فرزند شایسته و شناسنامه انقلاب شهرستان گچساران برود شخصی را از اصفهان بیاورد و روبروی فرزند این شهرستان قرار دهد تا آنرا حذف کند، اما خداوند با فرزندان شایسته این شهرستان است و مکافاتش را دیدند و کسی را انتخاب کردند که مایه بی آبرویی برای این شهرستان شد، آیا چنین رفتاری نماد شهروندی است؟.
 عسکری تصریح کرد: آیا شهروندی این است کسانی که باعث شدند شما به بالا بروید، کسانی که خون دل خوردند و کسانی که در کنار شما ایستادند، و پله شدید برای آنها از صنف اینها خارج شوید و به صنفی که مادیات و تعلقات دنیوی چشمگیرتر است بپیوندید آیا این مصداق است؟.
 وی ادامه داد: من اعلام می‌کنم شهروند واقعی گچساران این نیست که من در رادک زندگی کردم و یا کسی دیگر محلات لبنان یا سادات، بلکه شهروند واقعی کسی است که دل در گرو پیشرفت این شهر و حفظ آرامش و رعایت قانون دارد و شهروند واقعی و افتخاری این شهرستان آقای پزشکیان است که تمام قد کنار برادرمان ایستاد، کوتاه نیامد و پشتیبانی کرد و شهروند واقعی ما "محمود پزشکیان" است.
 عسکری پایان سخنانش را با بیت شعری لری ادامه داد ودرخاتمه هم گفت: دوباره باهم وریسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی اینهمه کلک نزنید . خو هم نیبینه
Iran, Islamic Republic of
از این بیشتر که از روی متن نوشته شده طرفداران تاجگردون بخونی .واین همه غیر مستقیم گفته های گذشته خودت رو فراموش کنی
Iran, Islamic Republic of
پزشکیان بیمارستان شهید رجایی رو ستاد انتخاباتی کرد و با مخالفانش طوری برخورد کرد که برخورد کرد ..حرفایی دور قبل پزشکیان درباره خودتون بخونید
Iran, Islamic Republic of
اگر پزشکیان نماد شهروند خوبه ..من نمی خوام شهر وند خوب باشم
Iran, Islamic Republic of
محمود پزشکی خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
و مکر و مکر الله و اله خیر الماکرین
چوب خدا صدا نداره دست از این دو بهم زنی بردارید
خادمی
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو هم خوب داری موضعت رو نشون میدی.
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
با اعلام حمایت دکتر بادامچیان دبیر موتلفه کشور و مهندس باهنر از حاج جعفری حجت بر انقلابیون تمام شد
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدای بزرگ را شاکرم که مرگ سیاسی خانواده ای که خودش را قیم وکیل وصی این مردم میدانست برای همیشه برتارک این شهر پاک شد.این خانواده در حقیقت به مرگ زودرس سیاسی مبتلا شدند .الهی شکر
United Arab Emirates
مرگ سیاسی هم اگه باشه؛بهترازفقرفرهنگیه که مردم روازجمله حسودان روبدبخت کردا واطمینان دارم که خیروصلاح این خانواده دراین بوده است
غمناک نبایدبودازطعن حسودای دل

شاید که چو وابینی؛خیرتودراین باشد
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1