تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۵۷۱۲
کبنانیوز گزارش می دهد

رئیسی: امیدواریم مردم ورق را به نفعِ انقلاب و آرمان‌های انقلاب و شهدا برگردانند / شیخ‌عبدی‌پور: رئیسی مرد تحول و ضد فساد است

۱
کبنا ؛همایش بزرگ «رستاخیر حامیان سید محرومان» با حضور سید احسان رئیسی برادر زاده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، مهدی روشنفکر نماینده حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، حجت الاسلام محمد عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور عموم مردم در خیابان معلم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1400) همایش بزرگ «رستاخیر حامیان سید محرومان» با حضور سید احسان رئیسی برادر زاده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، مهدی روشنفکر نماینده حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، حجت الاسلام عبدی پور دبیر جبهه پایداری و با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان معلم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش به سخنرانی پرداخته و گفت: در مدتی که کشورمان درگیر بیماری کرونا بوده است، در حالی که برخی از مسئولان و مقامات از جای خود بیرون نیامدند، حضرت آیت الله رئیسی شهر به شهر و کارخانه به کارخانه سرکشی کردند، و بخاطر مردم محروم و مستضعف لحظه ای بی تحرک ننشسته اند.
 
سخنرانی حجت الاسلام عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد
 
سخنرانی سید احسان رئیسی برادر زاده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری
 
محمد عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش، اظهار داشت: رئیسی به هوای گرم و سرد کار ندارد؛ او مردِ کار و تلاش است. رئیسی مردِ تحول است.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های شیخ عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
خدا را سپاسگزاریم که بارِ دیگر، عید سیاسی و بهار سیاسی‌مان را جشن می‌گیریم. همه‌ی ما جمع شده‌ایم تا اعلام کنیم همه با تمام وجود در خدمت کاندیدای اصلح هستیم. انشاالله جشن پیروزی را در شنبه برگزار خواهیم کرد.
چرا ما می‌گوییم که رئیسی اصلح است؟ رئیسی دارای روحیه‌ی مردمی و ساده‌زیستی است و ایشان ابداً روحیه‌ی کاخ‌نشسینی، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری ندارد. برعکسِ مسئولینِ فعلی که با کمالِ تأسف بیش از یک سال و نیم است که کرونا آمده و ایشان از کاخش خارج نشده، رئیسی در این مدت، شهر به شهر و استان به استان و کارخانه به کارخانه در حرکت بوده و مانع تعطیلی کارخانه‌ها می‌شد.
رئیسی کسی است که دردِ مردم را درک کرده و در خانه ننشسته و به بیماری فکر نکرده و خود را همچون مردمِ محروم، به کار و تلاش وادار کرده است. رئیسی لحظه‌ای ساکت و بی‌تحرک ننشسته است. رئیسی ثابت کرده کرده که مرد اقدام و عمل است، نه مرد رفاه و تجمل‌گرایی. رئیسی کسی نیست که از سرما و گرما بترسد.
رئیسی به هوای گرم و سرد کار ندارد؛ او مردِ کار و تلاش است. رئیسی مردِ تحول است. او در قوه قضائیه نشان داد که با فساد مماشات ندارد. اما بعضی از مسئولینِ فعلی، خط قرمزِ خود را برخورد با فسادِ اطرافیان دانسته‌اند.
آقای رئیسی ایمان و باور دارد به این‌که این کشور را می‌شود بدون تکیه به دشمن می‌تواند ساخت. اما با مسئولینِ فعلی، با کمال تأسف، هشت سال کشور را تعطیل کردند و منتظر بودند که دشمن بیاید کشور را بسازد.
رئیسی با خودی‌ها مهربان و اما با دشمن سرسخت است. رئیسی فردی است تحول‌گرا به معنای حقیقیِ کلمه. او در راستای تحول، هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی‌شناسد.
انشاالله روز شنبه و یکشنه، دشمنان این ملت، عزادار و سوگوار باشند و شما مردم خوشحال باشید و جشنِ پیروی را برگزار کنید.
 به گزارش کبنا، سید احسان رئیسی نیز در این همایش سخنرانی کرد که متن کامل صحبت‌های او به شرح زیر است؛
من حامل سلام و تشکرِ رئیسی برای شما هستم.
نکته‌ی بسیار مهم، مشارکت در انتخابات است. به رئیسی رأی ندهید، امّا در انتخابات شرکت کنید. به احترام حاج قاسم سلیمانی، ایثارگران و شهدا. من می‌دانم بعضی از مردم، واقعاً گله‌مندند؛ حق با شماست. اما راه‌حل، شرکت در انتخابات است.
درها را باز بگذارید، انتخابات متعلق به همه‌ی مردم است.
عزت و اقتدارِ این مملکت، با این انتخابات‌های پرشور است.
ما مثلِ شما جوانیم؛ آن‌چه را که آرزوی همه‌ی جوانان است انشاالله محقق خواهد شد.
من با علم و اطلاع از آقای رئیسی می‌گویم دولتِ آینده، دولتی تحول‌خواه است.
شما شاهد بودید قوه قضائیه در پایین‌ترین سطح از نارضایتیِ عمومی بود. حلِ مشکلِ ده هزار کارخانه، کارِ کمی نیست. تنها کاری که قوه قضائیه کرد مانع‌زدایی بود.
رئیسی، رویکردها را عوض کرده و پرچمِ عدالت را بالا برده است. رئیسی پرچمِ «ما می‌توانیم» را بالا برده است.
مردم امیدوارتر شده‌اند. اما برخی افرادِ ضعیف، مردم را ناامید می‌کنند. آن‌ها وقتی می‌بینند کسی که دارای محبوبیت است، او را با ابهام‌آفرینی و شبه‌آفرینی سعی می‌کنند از میدان به در کنند. اما مردم دیگر، فریب نخواهند خورد.
ما امیدواریم در این انتخابات، شما عزیزان بتوانید ورق را به نفعِ انقلاب و آرمان‌های انقلاب و شهدا برگردانید.
رئیسی کسی است که می‌شتابد برای رفعِ مشکلات. رئیسی در میدان حضور دارد. آن‌چه را که مسئولین می‌شنوند، رئیسی دیده است. آن‌چه برنامه‌ی دیگران است، کارنامه‌ی رئیسی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سید صد درصد انتخابی....
Iran, Islamic Republic of
انتخابات ریاست جمهوری است چرا پلاکارتها و عکسهای روشنفکر بیشتر از رییسی است .چرا در عکس های رییسی عکس روشنفکر را هم گنجاندند.به همین خاطر است که مردم به دیگر ستادها رفتند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکر و رئیسی . ابراهیم رئیسی بت لاریجانی ها را شکند و روشنفکر بت تمامیت خواهان را. خسته نباشید و خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
حداقل این رو میدونم زیاد در باره دومی چرت و پرت نوشتی.. بگو روشنفکر
جاسم
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر می خواهد مثلا خودش رو همسو با ریسی کنه نمیدونه اقا بالا سر داره و اون هم جناب اقای هدایت خواه و منتظریان هستش.
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
الان مثلا نقش روشنفکر چیه؟ لیدر، مسول دفتر
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکر و رئیسی . ابراهیم رئیسی بت لاریجانی ها را شکند و روشنفکر/و تمامیت خواهان را. خسته نباشید و خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
ستاد روشنفکر یا رییسی .انگار برای روشنفکر بیشتر تبلیغ میشه تا رییسی
Iran, Islamic Republic of
برادر روشنفکر هم عقیده ریسی
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1