تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۳۵۳۲۹
فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست با نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی:

نباید اخلاق را در مدیریت شعب اخذ رأی نادیده بگیرید / کسانی که منافع گروه و جناح سیاسی را بر قانون ترجیح می‌دهند زیان می‌بینند

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد خطاب به نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی انتخابات 1400، گفت: کسانی که کار برای غیر از خداوند متعال انجام می‌دهند، دچار زیان و خسران می‌شوند و نتیجه پیروی از هوای نفس را در همین دنیا می‌بینند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مجید احمدی صبح امروز (پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400) در جمع نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی انتخابات 1400، اظهار داشت: نمایندگان فرمانداری در محل صندوق‌های رأی در واقع حکم فرماندار را دارند و هر گونه رفتار از سوی شماها به پای فرماندار و دولت نظام اسلامی نوشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نماینده فرماندار باید به عنوان هماهنگ کننده با تعامل و اخلاق اسلامی شعبه رأی را مدیریت کند، افزود: بدبخت کسانی هستند که برای دنیا دیگران، آخرت خودشان را می‌فروشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است، افزود: دست اندرکاران شعبه اخذ رأی باید به گونه‌ای رفتار کنند که مردم با خیال راحت و اعتماد کامل رأی خود را در صندوق‌های رأی بیندازند و هیچ کس حق ندارد خارج از قانون عمل کند.
احمدی تاکید کرد: در رعایت و اجرای قانون با هیچ کس تعارف ندارم و اگر کسی خدای نکرده مسائل قومی، گروهی و جناحی را مورد نظر قرار دهد، یقین داشته باشد که طبق قانون و در سریعترین زمان با او برخورد خواهیم کرد.
وی خطاب به نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی، گفت: نباید اخلاق را در مدیریت شعب اخذ رأی نادیده بگیرید و کسی به جای اینکه قانون و رضای خداوند را ملاک قرار دهد، از هوای نفس پیروی کند و قانون را زیر پا بگذارد، چرا که بر اساس آموزه‌های دینی افرادی که برای غیر از خدا کار می‌کنند و منافع گروه، قوم و جناحش را بر قانون و رضایت خداوند متعال ترجیح می‌دهد، یقین داشته باشید که دچار خسران و زیان می‌شود و نتیجه عملکردش را در همین دنیا خواهد دید.
به گزارش کبنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج و میاندوره مجلس شورای اسلامی در 28 خرداد ماه 1400 برگزار می‌شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین ها بیشترین دخالت را سر صندوق رای می کنند بخصوص شورای شهر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1