تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۳۵۰۸۸
کمیته فرهنگی شهرستان بویراحمد برگزار شد

نقش آفرینی جامعه فرهنگی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

۰
کبنا ؛مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات در اندیشه حضرت امام (ره) هم حق و هم تکلیف است.  این استاد دانشگاه تصریح کرد: تقویـت انسجام ملی، احساس تکلیف شرعی، احساس مسؤولیت نسبت به کشور، پیـروی از مقام معظم رهبری برای مشارکت در انتخابات و ادای دین به شهیدان از جمله متغیرهای انگیزشی هستند که باید در فضای انتخاباتی تقویت شوند.
صبح امروز( یکشنبه ۱۶ خرداد۱۴۰۰) کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گراز کبنا؛شیرعلی خرامین رئیس ستاد شورای وحدت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد همدلی و هماهنگی همه دلسوزان انقلاب را برای مشارکت حداکثری مردم و انتخاب کاندید اصلح  برای کمک به حل مشکلات کشور را یک ضرورت انکار ناپذیر عنوان کرد.
دکتر شیر علی خرامین در جلسه کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد که با حضور اعضا و رئیس کارگروه فرهنگیان شورای هماهنگی آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد ونام امام راحل عظیم الشان ، با تبیین اهمیت انتخابات و نقش حضور مردم برای تعیین سرنوشت خویش گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان به عنوان انسانهای عالم، آشنا به مسائل و رویدادهای جامعه وتاثیرگذار در تحولات اجتماعی و سیاسی هم در برگزاری انتخابات وهم در دعوت به مشارکت مردم نقش مهم و بی نظیری دارند.
رئیس ستاد شورای وحدت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات در اندیشه حضرت امام (ره) هم حق و هم تکلیف است.  این استاد دانشگاه تصریح کرد: تقویـت انسجام ملی، احساس تکلیف شرعی، احساس مسؤولیت نسبت به کشور، پیـروی از مقام معظم رهبری برای مشارکت در انتخابات و ادای دین به شهیدان از جمله متغیرهای انگیزشی هستند که باید در فضای انتخاباتی تقویت شوند. 
خرامین، رویکرد تبلیغات در شرایط کنونی را استفاده از بستر فضای مجازی برای ارائه برنامه کاندیدا دانست وگفت: انتظار می رود کمیته فرهنگیان با دغدغه مندی و تلاشهای دلسوزانه ای که دارد بستر را برای روشنگری و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای فراهم آورند.
رئیس کمیته فرهنگیان شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته گفت: معلمان در همه جوامع با قلم وبیان خویش بر اساس رسالتی که دارند همیشه مورد تکریم واحترام آحاد مردم هستند که در مسیر انتخابات نیز می توانند با دعوت مردم به همدلی و هماهنگی و صبر وشکیبایی بستر را برای فعالیت بهتر و بیشتر فراهم نمایند.
سید قدرت الله دانش افزود: کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد با ارتباطات گسترده ای که با جامعه هدف خویش و تعامل با سایر افراد جامعه دارد یکی از موثرترین کمیته های تبلیغاتی آیت الله رئیسی در سطح استان است که با تقسیم کار ،تولیدمحتوا و پاسخگویی به شبهات می تواند نقش آفرینی خوبی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند. 
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرستان بویراحمد  نیز با ارائه گزارشی از روند شکل گیری این کمیته گفت: کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد با حضور اعضا قبل از ثبت نام آیت الله رئیسی با حضور خود جوش جمعی از فرهنگیان  در ستاد شورای وحدت شروع به کار کرد .
سید ولی موسوی افزود: باتوجه به شروع تبلیغات و تعدد ستادها تلاش اعضا بر این بود کمیته موازی کمیته فرهنگیان شکل نگیرد وهمین کمیته  بتواند شرایط تبلیغات انتخاباتی را با بهره گیری از نظرات جامعه فرهنگی مدیریت نماید.
وی، رویکرد کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد در تبلیغات را دعوت اقشار مختلف مردم توام با احترام و تکریم برای مشارکت حداکثری و انتخاب کاندید اصلح حضرت آیت الله رئیسی دانست وگفت: تبیین برنامه ها و معرفی راهکارهای برون رفت از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب با شناخت آسیبهای با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شخصیت حضرت آیت الله رئیسی از مهمترین اقداماتی است که با رعایت اخلاق انتخاباتی در دستور کار کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد است.
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرستان بویراحمد افزود: در شرایطی که مردم از تورم ،گرانی و تنگناهای اقتصادی ومعیشتی رنج می برند  تلاش برای مشارکت مردم در انتخابات جهادی بزرگ است که قطعا فرهنگیان در این زمینه نقش خویش را به خوبی ایفا خواهند کرد.
سید ولی موسوی درپایان ، خودداری از تندی ، توهین و تخریب به سایر کاندیداها همراه با رعایت ادب و احترام را یاداور شد وگفت: لازم است اعضا در گروهای مجازی تشکیل شده به سوالات و شبهات مطرح شده  با ذکر مصادیق و حوصله و اخلاق  اسلامی همراه  با منطق و استدلال پاسخ دهند.
در این جلسه اعضا کمیته فرهنگیان دیدگاهها ونظرات خویش پیرامون چگونگی استفاده از دوران تبلیغات و معرفی شخصیت آیت الله رئیسی به مردم برای انتخاب اصلح را بیان کردند.
همچنین در این جلسه سرکار خانم محبوبه باقری به عنوان سخنگوی کمیته فرهنگیان ،سرکار خانم خدیجه آذربو به عنوان رئیس کارگروه بانوان و محمد مومنی به عنوان دبیر کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد  و  همچنین عباس عابدنژاد به عنوان رابط کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد با کمیته مرکزی فرهنگیان ستاد شورای هماهنگی آیت الله رئیسی در استان انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1