تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۳۵۰۴۹

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گچساران

۱
۲
کبنا ؛ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور اقشار مختلف مردمی در شهرستان گچساران افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران به نقل از روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین خلیفه خلقی‌پور با اشاره به حوادث نیمه خرداد اظهار کرد: شروع نهضت از پانزده خرداد و عروج امام راحل در ۱۴ خرداد بوده و این روزها شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را داریم.
وی در ادامه گفت: انقلاب پدیده جدیدی در قرن بیستم بود که کسی باور آن را نداشت قدرت‌هایی که روزگاری دهکده جهانی را در سر می پروراندند باورشان نمی شد که یک طلبه حرکتی ایجاد کند که مسیر تاریخ را تغییر دهد.
این فعال سیاسی گفت: بعد از بعثت پیامبر و حادثه عاشورا این حرکت اسلام را زنده کرد حرکتی موثرتر از حرکت امام ندیدیم مگر اینکه آقا امام زمان عجل الله تعالی ظهور کند.
مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در معادلات سیاسی کلاسیک و غیر کلاسیک هیچ تفکری مگر تفکر استکباری جایگاهی ندارند آنها هیچ جا بدون فایده هزینه نمی کند.
خلقی پور افزود: اما معمار کبیر انقلاب این تفکر را به هم زد تا مسیر تحولات دنیا تغییر پیدا کرده و بساط استکباری در ایران برچیده شود.
وی گفت: قبل از انقلاب به کوچکترین چیز وابسته بودیم و مستشاران آمریکایی و غربی همه کاره ما بودند که مناطق باشت و گچساران به دلیل وجود تاسیسات نفتی رفتار استکباری را بهتر از همه به یاد می آورند.
این فعال سیاسی ادامه داد: برخی به غلط می گویند که آمریکا خودش به دنبال انقلاب ما بود که چنین عقیده و تفکری غلط است چرا که آمریکا تنها به دنبال اهداف استکباری خود و منافع اسرائیل بوده و هست و ایران اسلامی با منافع و مطامع آنها در تضاد و تعارض کامل است.
مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب گذشته دشمن با محاسبات خودش فکر می‌کرد که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم اما چون لطف الهی شامل انقلاب بود موفق به چنین کاری نشد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: وقتی ملتی پشتوانه رای داشته باشد هیچ قدرتی قادر به ضربه زدن به آن نیست که باید قدر این شرایط را بدانیم.
وی گفت: شرایط پیچیده‌ای داریم و در پیچ تاریخی واقع شده ایم باید هوشمندانه این مسیر را طی کرده و شرایط را مدیریت کنیم کشور آزادی داریم انتخابات های زیادی برگزار کردیم و نظام برای همه انتخاب‌های مردم احترام قائل بوده است.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شرایط پیچیده‌ای داریم و در پیچ تاریخی واقع شده‌ایم باید هوشمندانه این مسیر را طی کنیم و شرایط را مدیریت کرده و در انتخابات هوشمندانه عمل کنیم.
وی با اشاره به معضلات اقتصادی کنونی کشور و بی تدبیری‌ها گفت: معضل اصلی ما الان مرغ و تخم‌مرغ است مردم در تامین مایحتاج اولیه خود از پا درآمده‌اند چرا نظامی که استکبار جهانی را از پای در می‌آورد نتواند مشکل تخم‌مرغ را حل کند.
خلقی‌پور گفت: بیشتر مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند مشکل حکومت نیست مشکل مدیریت و بی تدبیری آقایان است.
مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل اظهار کرد: تبلیغ گفتمان امام وظیفه همه ماست چرا که انقلاب ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در هیچ کجای دنیا مثل کشور ما دموکراسی وجود ندارد کجای دنیا متوسط سالانه یک انتخابات در آن برگزار می شود.
این فعال سیاسی تصریح کرد: همه در سرنوشت خود دخیل هستند و همه جایگاه ها از رهبری گرفته تا شوراهای اسلامی روستاها را مردم با رای خود تعیین می‌کنند چیزی که در مهد دموکراسی دیده نمی شود همچنان که افتضاح سیاسی انتخاباتی را در سال گذشته آمریکا دیدیم.
وی گفت: در کشور ما وقتی خرداد ۷۶ می شود با شعارهای ساختارشکن به میدان می‌آیند و پیروز می‌شوند نظام تمکین کرده و رهبری رای مردم را تنفیذ می‌کنند در هیچ کجای منطقه چنین شرایطی دیده نمی‌شود.
خلقی‌پور در ادامه گفت: در طول این ۴۲ سال هیچگاه جریان انقلاب به صورت صد در صدی سکان کشور را به دست نگرفته تا بتواند طعم شیرین خدمت جهادی را به مردم بچشاند یا دولت سازندگی با شکاف طبقاتی بود و دولت اصلاحات که کاملاً برانداز و دولت عدالت که فقط ۴ سال اول خدمت کرد و سپس در ورطه انحراف افتاد و این هشت سال هم که اوج بی‌تدبیری بود و با عوام فریبی و ارعاب رای مردم را گرفتند و آنها را ناراضی کردند.
مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان در جمع اقشار مختلف مردم گچساران گفت: از ماست که بر ماست آقای روحانی و جهانگیری رسماً در مناظرات سال ۹۶ اعلام کردند که رئیسی و قالیباف از آمار چیزی نمی‌دانند و خودشان همه چیز را به برجام گره زدند در حالی که رقیبان آن‌ها با برنامه آمده بودند.

وی افزود: کشور ما صادر کننده موشک و پهپاد به دنیاست اما به دلیل بی عرضگی و بی تدبیری مسئولان در سازماندهی مرغ و تخم مرغ و مایحتاج اولیه مردم مانده‌ایم در هشت سال جنگ چه موقع و زمان این وضعیت وجود داشت.
وی در ادامه گفت: وقتی رهبری می‌فرمایند مشارکت حداکثری برای همین است که باید به فرمان رهبری تمکین کرد در شرایط فعلی عامه‌ی مردم باید با حضور خود در پای صندوق رای تصمیم جدی گرفته و اصلح را انتخاب کنند تا از مشکلات عبور کنیم.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در ادامه با بیان اینکه درب ستادهای آیت الله رئیسی به روی همه باز است گفت: اگر جریان رقیب به جریان انقلاب پیوست باید با روی گشاده از آنها استقبال کرد و فضا را باز کنیم و از همه ظرفیت ها برای پیروزی جریان انقلاب استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خلیفه نخهسه...
شما با خودتون دعوا نکنید
نمیخواد با روی گشاده از جریان رقیب استقبال کنید.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1